eka nam atta machan, vetta pasiyo wedi den, hebei ithin un inna ekath hodai ape pewethmataඔය කොයි නිළියත් ඔය කොයි නිරූපිකාවත් එකයි මචන්, ඔය හැමකෙනාම කතාවනම් පත්තිනි අම්මලා වගේ, මට කොල්ලෙක් නැහැ, මම බදින්නෙ නැහැ වගේ ටොක් තමයි මුන් දෙන්නේ, වෙලාවකට බලනොකොට ඒ කතාවත් ඇත්ත තමයි, මේ වගේ උන්ට කොල්ලො ඉදීද, "මම බදින්නෙ නැහැ නෙමෙයි" මාව කව්රුත් බදින්නෙ නැහැ කියලා කිව්වනම් තමයි හරි. මුන්ගේ අහවල් එකේ ගන්න දෙයක් තියෙනවද බන්, ප්රයිමුවර් එකක් කිසිම කරදරයක් නැතුව "U" ටර්න් එකක් ගහන්න පූළුවන් තත්වයක් තමයි තියෙන්නේ එකේ, අනික ඔය අහවල් එකේ කවුන්ටර් එකක් හයි කරලා නැහැනේ බන් කොච්චර යුස් කලාද කියලා බලා ගන්න.
අනික පොත්තයි හු*තයි හොදට තියෙනවනම් තව මොන කතාද, සල්ලි ලැබෙනවනම් ඕන කෙනෙකුට රෙද්ද උස්සන්න මොනවට පස්ස ගහනවද බොලව්, මුහුදේ නැව් ගියාට පාරවල් හිටින්නෙ නැහැනෙ...
නිරූපිකාවක් විදියට හරි නිළියක් විදියට හරි ඉහලට යන්න ඕනෙ නම්, තමන් ඇදන් ඉන්න රෙද්ද අනිවාර්යෙන්ම උස්සන්නම වෙනවා, රෙද්ද ඉස්සන තරමට පිලිගැනීම වැඩී,

eka nam atta machan, vetta pasiyo wedi den, hebei ithin un inna ekath hodai ape pewethmata![]()
![]()
![]()
මෙය ගැන වෙන්න ඇති අර බැලුම්ගල එකෙන් කිව්වෙ
ශික් මමත් මාලඹේ පැත්තෙ සෑහෙන කලයක් හිටියා යන්න බැරි වුනනෙ........
මේකනම් 60 පැනපු බඩුවක් මේකනම් නිකන් දුන්නත් එපා.....
hikz
udeni hityyada danne na................
mara siddi lankawe wenne.
niliyoma thama owa karanne
hikz
මෙය ගැන වෙන්න ඇති අර බැලුම්ගල එකෙන් කිව්වෙ
ශික් මමත් මාලඹේ පැත්තෙ සෑහෙන කලයක් හිටියා යන්න බැරි වුනනෙ........
මේකනම් 60 පැනපු බඩුවක් මේකනම් නිකන් දුන්නත් එපා.....
eka nam atta machan, vetta pasiyo wedi den, hebei ithin un inna ekath hodai ape pewethmata![]()
![]()
![]()
අද කාලෙ කිසිම ගැහැනියෙකුව විශ්වාස කරන්න අමාරුයි බන්, මොණර කොලයට මලමිනිත් දිව දික් කරන කාලේ, නිකන් තියෙන වංගෙඩිය සල්ලි වලට කාට කාට හරි පාවිච්චි කරන්න දුන්නම මොක්ද බන් වෙන්නේ, මොකද ඕක ගෙවෙන එකක් නෙමෙයිනෙ. යුස් කරන්න කරන්න හොදට සීසන් වෙනවනේ,
ඔය නාකි ගැනු නම් ඇල්ලුවත් කම්ක් නැ![]()
බඩුම තමා...
kauda danne na anith kastiya???!!!
meka 60 panna ekak neme bana,aniwa 42 adui,mama kottawedi dakinawa,kawuda danne gonak kiyala
loweth naha![]()
okkoma ekai
aho deviyani !!! ma kumakata me kalakanni lokaya paminiyeda???
![]()
maru![]()



















අද කාලෙ කිසිම ගැහැනියෙකුව විශ්වාස කරන්න අමාරුයි බන්, මොණර කොලයට මලමිනිත් දිව දික් කරන කාලේ, නිකන් තියෙන වංගෙඩිය සල්ලි වලට කාට කාට හරි පාවිච්චි කරන්න දුන්නම මොක්ද බන් වෙන්නේ, මොකද ඕක ගෙවෙන එකක් නෙමෙයිනෙ. යුස් කරන්න කරන්න හොදට සීසන් වෙනවනේ,




