nice info machan!!
88gee Well-known member May 11, 2008 8,077 826 113 Dec 23, 2010 #23 ara galle nawaka manthiri manusha wath da ? maara porwal thama lankawe inne
maxxaa Member Sep 9, 2010 8,331 588 0 Address නෑ Dec 23, 2010 #24 Shitt.... Mama oka mulin danagena hitiye nane.. Matath yanna
pissupoosa jr. Well-known member May 31, 2009 9,525 784 113 ඇයි එන්නද? Dec 23, 2010 #27 88gee said: ara galle nawaka manthiri manusha wath da ? maara porwal thama lankawe inne Click to expand... මං හිතන්නේ ආන්ඩු පක්ශයේ කෙනේක්
88gee said: ara galle nawaka manthiri manusha wath da ? maara porwal thama lankawe inne Click to expand... මං හිතන්නේ ආන්ඩු පක්ශයේ කෙනේක්
chanakacm Well-known member Nov 18, 2006 13,064 1,609 113 36 Colombo Dec 23, 2010 #28 happpata udu....maaara story ekak ne bn meka
kasun0777 Well-known member May 27, 2009 4,166 1 529 113 38 Panadura Dec 23, 2010 #29 sarath kongahageth innwada? okawa maralath madine wal balla
LKS007 Well-known member Jun 14, 2008 39,779 3,774 113 මාතර - මාලෙබ් - melbourne Dec 23, 2010 #30 huta,.............heheeeeeeeeee
sathsara456 Member Nov 3, 2008 5,022 107 0 Dec 23, 2010 #31 ela ela jina gana hodata hoyala tiyenawa............
pissupoosa jr. Well-known member May 31, 2009 9,525 784 113 ඇයි එන්නද? Dec 24, 2010 #33 propa said: den mu sanskrutika emathida koheda Click to expand...
rolecoaster Well-known member Oct 31, 2007 3,707 1,855 113 Jan 23, 2011 #37 දන්න එකෙක් කියපල්ලකො මේ දේශපාලන ගැටුම මොකක්ද කියලා ! මෙම වැටලීම හුදෙක්ම දේශපාලන ගැටුමක් මත ඇතිවුවක් වන අතර රුපවාහිනී මාධ්යවලටද අරාධනා කරමින් කල ප්රදර්ශනාත්මක එකක් විය. Click to expand...
දන්න එකෙක් කියපල්ලකො මේ දේශපාලන ගැටුම මොකක්ද කියලා ! මෙම වැටලීම හුදෙක්ම දේශපාලන ගැටුමක් මත ඇතිවුවක් වන අතර රුපවාහිනී මාධ්යවලටද අරාධනා කරමින් කල ප්රදර්ශනාත්මක එකක් විය. Click to expand...