එතකොට ලෝකේ කන්නේ කව්ද
Loke kanne game kellai nagare kellai ekathu unama (game kella nagareta awama)
mama nam itin monawa unath game kellekta thamai hitha

ettha ban kiwwe
ai moko hina wenne

mamath gamen awa kollek hinda
ai
koheda dan nagare
anna balapan

game haduna waduna kollo thawamath game kellantai asa, but game hadichcha kello nagareta awama balanne nagare kollekwa set karaganna, ara game hitapu asarana kollata boot 1,
oka thamai samanya thathwe, nagareta awith nagare kollo ekka innakota pitaratin thawa amuthu paatakin hadunu jathiye minihek awoth.. u wenas nisa uge ange ellei.

ea welath pitaratai lokei okkoma samanya unama pitasakwalin apu lassana sathek (high speed gema denna puluwan ekek ehema awoth

) ara pita rata ekath atha arala uge ange ellei
ekane superman ta kello asa

spiderman ta ehema

unta issaraha doren awith roon gala pitipasse doren yannath puluwan pitipassen awith issarahin yannath puluwan
saththuth ehemane..

ara nil pata theentha oluwe halaagaththa nariyata gaanu nari kamaththak dakwanawa kiyanne..
game kellata hamadema (sex) kiyadenna one
nagare kella okkona dannawa.
Ex:
game kellawa poddak athapatha ganakota abarenawa
nagare kellawa poddak athapatha ganakota bra ekath galawanawa

ea athin nagare kella hondai neda?
game kelloth kelee yanna enawa, gedarata yanna puluwan raata ban. sex gena dannawa. but eka hengila karanne. api gam wala hedunu kollone
kalee gihin panduru asse hangila umbala monawada karanne?
