ගමෙ කෙල්ලගෙයි නගරෙ කෙල්ලගෙයි වෙනස මොකද්ද

Rohantha

Well-known member
  • Dec 17, 2006
    5,764
    355
    83
    36
    Verona, Italy 🇮🇹
    game kellata hamadema (sex) kiyadenna one
    nagare kella okkona dannawa.

    Ex:
    game kellawa poddak athapatha ganakota abarenawa
    nagare kellawa poddak athapatha ganakota bra ekath galawanawa

    game kelloth kelee yanna enawa, gedarata yanna puluwan raata ban. sex gena dannawa. but eka hengila karanne. api gam wala hedunu kollone:P
     

    prasadana2

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    12,509
    135
    63
    CyberSpace
    bandata pas se dekama aki .. mona jatiye ganiyek unat manus sayawa kan na balagana in ne..

    hehe..

    habai nagarey kellot in na wa charm widihata in na,,
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,098
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    Man nam hithanne gamee kella (gama kiyanne ithin aththatama gamak wena gamak wenna onaa.......!! ) godak thanpath gathi penwanawa............. :yes: But, nagaree kella ehema na. :no: But ithin kohoma unath, gaanu gaanuma thamai..........!! :lol: :D :P
     

    BUB123

    Member
    Jan 27, 2010
    1,299
    161
    0
    ගලක් උඩ
    Man nam hithanne gamee kella (gama kiyanne ithin aththatama gamak wena gamak wenna onaa.......!! ) godak thanpath gathi penwanawa............. :yes: But, nagaree kella ehema na. :no: But ithin kohoma unath, gaanu gaanuma thamai..........!! :lol: :D :P
    ekane:D
    matath me prashne tiyenawa ban
    mokakda gama mokakda nagaraya:confused:
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    nagare kella nagare ahuwena ahuwena eka ekak set wenawa, boot thiyenawa, boot kewath ganak nathiwa wena ekekge ange ellenawa,

    game kella game kolla ekka love karala nagareta awith game kollawa amathaka karala nagare ekekge ange ellenawa game ekaata boot thiyala

    onna okai samanya thathwe :p
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    එතකොට ලෝකේ කන්නේ කව්ද:P
    Loke kanne game kellai nagare kellai ekathu unama (game kella nagareta awama)
    mama nam itin monawa unath game kellekta thamai hitha:shocked:

    :lol:
    ettha ban kiwwe:eek:

    ai moko hina wenne:angry:


    :D mamath gamen awa kollek hinda:D

    ai:angry:
    koheda dan nagare:shocked:
    anna balapan :P game haduna waduna kollo thawamath game kellantai asa, but game hadichcha kello nagareta awama balanne nagare kollekwa set karaganna, ara game hitapu asarana kollata boot 1,

    oka thamai samanya thathwe, nagareta awith nagare kollo ekka innakota pitaratin thawa amuthu paatakin hadunu jathiye minihek awoth.. u wenas nisa uge ange ellei. :P ea welath pitaratai lokei okkoma samanya unama pitasakwalin apu lassana sathek (high speed gema denna puluwan ekek ehema awoth :lol: ) ara pita rata ekath atha arala uge ange ellei :rofl:

    ekane superman ta kello asa :lol: spiderman ta ehema :eek: unta issaraha doren awith roon gala pitipasse doren yannath puluwan pitipassen awith issarahin yannath puluwan :lol:

    saththuth ehemane.. :P ara nil pata theentha oluwe halaagaththa nariyata gaanu nari kamaththak dakwanawa kiyanne.. :lol: :lol: :lol:


    game kellata hamadema (sex) kiyadenna one
    nagare kella okkona dannawa.

    Ex:
    game kellawa poddak athapatha ganakota abarenawa
    nagare kellawa poddak athapatha ganakota bra ekath galawanawa
    :lol: :lol: :lol: ea athin nagare kella hondai neda? :P :P

    game kelloth kelee yanna enawa, gedarata yanna puluwan raata ban. sex gena dannawa. but eka hengila karanne. api gam wala hedunu kollone:P

    kalee gihin panduru asse hangila umbala monawada karanne? :eek:
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    this is the difference :
    venusshaver.jpg