ගමෙ කෙල්ලගෙයි නගරෙ කෙල්ලගෙයි වෙනස මොකද්ද

Dharatha

Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    ගම නරකයි නගරෙට වාඩා, ගන් වල ඉන්න මිනිස්සු මහ කුහක ජාතියක් ,සුන්දර ගැමියො දැන් එ ගම් වල නැ, සැබැ ගැමියොන්'ගෙ 2වෙනි 3වෙනි පුරුක් දැන් ඉන්නෙ කොලබට තදාසන්න පෙදෙස් වල , දැන් ගන් වල ඉන්න මිනිස්සුන්'ගෙ තියෙන්නෙ කුහක කමයි, පන්ඩිත කමයි & මහන්තත්ව කමයි විතරයි
     

    latekid

    Member
    Aug 16, 2009
    1,590
    27
    0
    oka game managare kiyala wenkaranna ba,but pudgalayagen pudgalayata wenas wena deyak,nagare or game kiyala e okkoma ehema ain karanna ba
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    mama hithana widihata

    game kello karaganna thiyana okkoma karagena mukuth karagena naha wage ennawa......
    nagaraye kello jathi 2k ennawa.......

    1. hamadema karagena...aththatama hamadema karagena enne kiyana widihata jiwath wenawa

    2. mukuth karaganne nathuwa .....habay hamadema karagaththa ganata jiwath wenawa

    ( mama hamadema kiwwe mokakda kiyala dannawa ne?)
     

    Rohantha

    Well-known member
  • Dec 17, 2006
    5,764
    355
    83
    36
    Verona, Italy 🇮🇹
    mama hithana widihata

    game kello karaganna thiyana okkoma karagena mukuth karagena naha wage ennawa......
    nagaraye kello jathi 2k ennawa.......

    1. hamadema karagena...aththatama hamadema karagena enne kiyana widihata jiwath wenawa

    2. mukuth karaganne nathuwa .....habay hamadema karagaththa ganata jiwath wenawa

    ( mama hamadema kiwwe mokakda kiyala dannawa ne?)

    a kathaawa nam aththa. game kello monawa unath mokuth une nehe wage mokuth danne nehe wage inne.
    nagare kello gena kiyapu ekath hari. thawath warga innawa ban
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    mama hithana widihata

    game kello karaganna thiyana okkoma karagena mukuth karagena naha wage ennawa......
    nagaraye kello jathi 2k ennawa.......

    1. hamadema karagena...aththatama hamadema karagena enne kiyana widihata jiwath wenawa

    2. mukuth karaganne nathuwa .....habay hamadema karagaththa ganata jiwath wenawa

    ( mama hamadema kiwwe mokakda kiyala dannawa ne?)

    පත්තිනි අම්මලා හා සදුන් කුමාරවරු ගම්වල නැ ,ඉන්නෙ මහ කුහක චරිත ටිකක් විතරයි
     

    Rohantha

    Well-known member
  • Dec 17, 2006
    5,764
    355
    83
    36
    Verona, Italy 🇮🇹
    පත්තිනි අම්මලා හා සදුන් කුමාරවරු ගම්වල නැ ,ඉන්නෙ මහ කුහක චරිත ටිකක් විතරයි

    gam den issara wage nemei ban. sanniweedanaye diunuwath ekka, deshapaalanaye wardanayath ekka gam wala issara hitapu minissu den nehe. wenas den. pandithakamai moodakamai thiyenne. lamayata ugannawa mahansi wela. eth un miniskam danne nehe. danne igenagaththu tika witharai. rate thathwaya honda athata herunoth me thathwaya tika tika nethi wei
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    gam den issara wage nemei ban. sanniweedanaye diunuwath ekka, deshapaalanaye wardanayath ekka gam wala issara hitapu minissu den nehe. wenas den. pandithakamai moodakamai thiyenne. lamayata ugannawa mahansi wela. eth un miniskam danne nehe. danne igenagaththu tika witharai. rate thathwaya honda athata herunoth me thathwaya tika tika nethi wei

    හොද උදාහරනක් මම කියන්නම්, ලංකාදිප පත්තරෙට එකෙක් තිරු ලිපියක් ලියලා බනිනවා කොලබ තියෙන ''ගමෙ කඩ'' කියන concept එකට , මිනිහා කියනවා කොලබ ඇවිල්ලා ගමෙ කඩෙ කියලා බොඩ් එල්ලන් ඉන්න කඩ වලින් ගමෙ ඉදන් එන කට්ටියට කැම වෙලක් මිල'දි ගන්න තරම් වත්කමක් නැ ලු, මිනිහා එ ලිපියෙ තව ගොඩක් දෙවල් කියලා තිබ්බා ,එ ලිපිය කියවපු ඔනැම මනුස්සයෙක්ට තෙරෙනවා ගම් වල දැන් ඉන්න මිනිස්සුන්ගෙ කුහකත්වය
     

    panchaz

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    11,832
    451
    83
    The Estadio Santiago Bernabéu
    mama nam kiyanne nagare kello hodai
    gamey kello un enney unta family eken hambechcha nathi sapa ganna
    hoda salli kaara kollekwa allagena aakitai aakige gamey untai
    okkoma karnana wenney apita
    aaka nisa nagarey kello hodai