eth game kellange thamath hedichcha kama thiyenawaaaaaaaaaaaaa
ekthara kottasayak thamath innawa
eth game kellange thamath hedichcha kama thiyenawaaaaaaaaaaaaa
mama nam kiyanne nagare kello hodai
gamey kello un enney unta family eken hambechcha nathi sapa ganna
hoda salli kaara kollekwa allagena aakitai aakige gamey untai
okkoma karnana wenney apita
aaka nisa nagarey kello hodai
, ගම් වල ඉන්න උන් දන්නෙ පොලු තියන්න විතරයිhehe ya border ekee kiyanne weta uda da ?joke anyway thats better i think


නගරෙ කොල්ලොත් හොදයි, ගම් වල ඉන්න උන් දන්නෙ පොලු තියන්න විතරයි

ekata hethuwa machan game kello hodata katta kaala thiyenawa. a nisa diwyalooka rasa hoyanne. innawata wadaa hodata inna hadanne. eth thawath pahalatama wetenawa
nagare kella ehema nehe.hema deyak genama denuwath. innawata wada thawath sepa hoyanna yanne nehe. game kello tharam loku boru kiyanna behe![]()
පුශ්පෙ අයියා;7006174 said:ගමේ කෙල්ලො හොදයි
මමත් ගමේ කොල්ලෙක්.
නගරෙ කෙල්ලොත් නරකම නෑ![]()


campus is whole different world. You cant say people in campus are the same as the people in the villages.ගන්වල කෙල්ලො කියලා ලගු කරන්න එපා ,මම කතා කරන්නෙ uni ඇතුලෙ ඉන්න ගන්වලින් අපු ගැමියො කියාගත් සත්තු ගැන,
campus is whole different world. You cant say people in campus are the same as the people in the villages.
initially, yes. after a few months, no.don't you think that they resemble the social background of what they were brought upon,
campus is whole different world. You cant say people in campus are the same as the people in the villages.


















බන්ඩාරගම, හොරන , ගම්පහ වගෙ ප්රදෙශ
කොලබ දිස්තිරික්කයෙ විතරයි Metro වලට ඇතුලත් වෙන ප්රදෙශ



පුශ්පෙ අයියා;7006247 said:
ගොඩාක් ගමෙන් කැම්පස් යන අය එකෙදි සත්තු බවට පරිවර්තනය වෙනවා.
දන්න දේකුත් නෑ නොදන්න දේකුත් නෑ. හරි පන්ඩිතයි.
පුශ්පෙ අයියා;7006247 said:
ගොඩාක් ගමෙන් කැම්පස් යන අය එකෙදි සත්තු බවට පරිවර්තනය වෙනවා.
දන්න දේකුත් නෑ නොදන්න දේකුත් නෑ. හරි පන්ඩිතයි.