ගමෙ කෙල්ලගෙයි නගරෙ කෙල්ලගෙයි වෙනස මොකද්ද

sanath ekanayake

Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    gam wala kello nagare kellanta wada sanwarai.
    idala hitala thamai fast number ekak ahuwenne.
    nagare un competition ekata watila nisa godak sankara wela.
    game kellak pansalakata gihin pahanak dalwanakota a mune thiyena siriyawa,
    nagare kellak mona cream eka gawath hada ganna ba.
    a wagema nagareth hoda kello innawa
    gam wala naraka kelloth innawa.
     

    EPCO

    Member
    Jan 13, 2010
    3,056
    234
    0
    Saa henna bonna oni prasnayak!!:shocked: :rolleyes:

    Physical natures should be similar in both cases! :yes: what else?:confused:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    sinhala
    කට්ටියගෙ අදහස් කියන්න. ගමෙ කෙල්ල හොදයිද? නගරෙ කෙල්ල හොදයිද?

    මගෙ අදහස
    ගමෙ කෙල්ලගෙයි නගරෙ කෙල්ලගෙයි වෙනසක් නෑ.
    වර්තමාන සමාජය අනුව ඒ වෙනස නෑ
    දෙගොල්ලන්ටම සමාන අත්දකීම් හම්බෙනව.
    වෙනස තියෙන්නෙ පවුල් අතර තියෙන පන්ති වෙනසයි


    English
    kattiyage adhahas kiyanna. game kella hodhayidha? nagare kella hodhayidha?

    mage adahasa
    game kellageyi nagare kellageyi wenasak nehe.
    warthamaana samaajaya anuwa ea wenasa nehe
    degollantama samaana athdhakeem hambenawa.
    wenasa thiyenne pawul athara thiyena panthi wenasayi


    Difference : Shaved and Unshaved
    :):)


    Game kello hodai educated nam .... eth oya kiyana vidihe samaja athdakeem saha modern world prashna walata e gollo sudanam da kiyala nam danne na ... anika oya gama kiyanne monawage thanakatada ?? .... oya kiyanawa kisi wensak na pawul athara thiyena panthi wenasa witharai kiyala .... pawul panthi athara oya wage ma wenas kam nagareth thiyenawa ... mokada nagare jeewath wena aya atharath one tharam duppath aya innawa .... ithin oya ai ehenam gamai nagarai kiyala nam dekak kiwwe .... kisi wenasak na ne .... oyage wenasa thibune pawul panthi atharanam nagareth e wagema thiyena nisa e dekama sarwa sampurna wenna one oya kiyana widihata ..ehenam gama nagaraya kiyala nam dekak kiyanne ai oya ..... :) ..... machan , eka ehemanam methana thawa godak wenas kam thiyenna one neda nam dekak athi wenna ... e kiyanne uba oya kiyana pawul panthi athara wenasa nemei neda wenasa .... :) ........ mata nam ithin koi kellath ekai ... ekama awayawane thiyenne ....

    habai ithin game kello natana natum diha baluwama nagaraya hodai kiyala hithenawa ......

    e athin baluwama nam kisi wenasak na .......


    matanam ithin nadi watenawanam koikath ekai ...... :lol::lol::lol:





    .
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,149
    113
    Man nam hithanne gamee kella (gama kiyanne ithin aththatama gamak wena gamak wenna onaa.......!! ) godak thanpath gathi penwanawa............. :yes: But, nagaree kella ehema na. :no: But ithin kohoma unath, gaanu gaanuma thamai..........!! :lol: :D :P

    :lol::lol::lol::lol: :yes::yes: