game unat nagare unat kellekge hediyaawa, charithaya saha gathiguna hondai nam eyalage kisi wenasak wenne nehe... 


Lol! welcome to EKgame unat nagare unat kellekge hediyaawa, charithaya saha gathiguna hondai nam eyalage kisi wenasak wenne nehe...![]()


kisi wenasak naaa..
oya game kiyana kattiya nagareta aawama nikanma nagarae aya wenawa..
1%k arenna![]()

sinhala
කට්ටියගෙ අදහස් කියන්න. ගමෙ කෙල්ල හොදයිද? නගරෙ කෙල්ල හොදයිද?
මගෙ අදහස
ගමෙ කෙල්ලගෙයි නගරෙ කෙල්ලගෙයි වෙනසක් නෑ.
වර්තමාන සමාජය අනුව ඒ වෙනස නෑ
දෙගොල්ලන්ටම සමාන අත්දකීම් හම්බෙනව.
වෙනස තියෙන්නෙ පවුල් අතර තියෙන පන්ති වෙනසයි
English
kattiyage adhahas kiyanna. game kella hodhayidha? nagare kella hodhayidha?
mage adahasa
game kellageyi nagare kellageyi wenasak nehe.
warthamaana samaajaya anuwa ea wenasa nehe
degollantama samaana athdhakeem hambenawa.
wenasa thiyenne pawul athara thiyena panthi wenasayi


..... machan , eka ehemanam methana thawa godak wenas kam thiyenna one neda nam dekak athi wenna ... e kiyanne uba oya kiyana pawul panthi athara wenasa nemei neda wenasa ....
........ mata nam ithin koi kellath ekai ... ekama awayawane thiyenne .... 

Man nam hithanne gamee kella (gama kiyanne ithin aththatama gamak wena gamak wenna onaa.......!! ) godak thanpath gathi penwanawa.............But, nagaree kella ehema na.
But ithin kohoma unath, gaanu gaanuma thamai..........!!
![]()
![]()
![]()




