ග්ලුකෝමාවට ජීවිතය අඳුරු කරන්න දෙන්න එපා.

mr.sgthilina

Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    Meke thiyena samahara dewal weradi.
    Ahe suda kiyanne, glaucoma newei. Ahe suda kiyanne, Ahe tiyena kachaye protein wenas wela, sudu pata wela yana ekata. Eken penne natuwa yanawa.
    Ahe suda (Cataract ) godak kal tibunoth eken glaucoma ati wennat puluwan.

    Glaucoma kiyanne, Ahe pressure wadi wela, drushti snayuwa hani wena ekata.
    (Mita amatarawa normal pressure glaucoma kiyala thathwayakuth thiyenawa)

    Mekata,
    Mulinma ahata behet danna denawa.
    Madi nam bonna behetut denawa.

    Pressure godak wedi wela, pain eka thiyanawa nam, admit karala behet widinnat wenawa.

    Twa operations ehemat tiyenawa. Samahara ayata operation eken passe apahu behet ona nowenna puluwan. Habai samaharunta Eth behet danna wenawa.

    Mona de wunat, jiwitha kalema Ahe pressure control eke tiya ganna ona. Natnm penima nati wunot, ai penuma ganna baha.

    Mokak hari sakayak tiyena wa nam langama tiyena akshi sayanayata yanna.
     
    • Like
    Reactions: Miami-Vice

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,666
    50,034
    113
    සේදවත්ත
    ඇලගන් එකේ බඩු ගන්න ග්ලූකෝමා වලට . ලංකාවේ මාකට් ශෙයා එක වැඩිම US කම්පැනි එක
     

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    Meke thiyena samahara dewal weradi.
    Ahe suda kiyanne, glaucoma newei. Ahe suda kiyanne, Ahe tiyena kachaye protein wenas wela, sudu pata wela yana ekata. Eken penne natuwa yanawa.
    Ahe suda (Cataract ) godak kal tibunoth eken glaucoma ati wennat puluwan.

    Glaucoma kiyanne, Ahe pressure wadi wela, drushti snayuwa hani wena ekata.
    (Mita amatarawa normal pressure glaucoma kiyala thathwayakuth thiyenawa)

    Mekata,
    Mulinma ahata behet danna denawa.
    Madi nam bonna behetut denawa.

    Pressure godak wedi wela, pain eka thiyanawa nam, admit karala behet widinnat wenawa.

    Twa operations ehemat tiyenawa. Samahara ayata operation eken passe apahu behet ona nowenna puluwan. Habai samaharunta Eth behet danna wenawa.

    Mona de wunat, jiwitha kalema Ahe pressure control eke tiya ganna ona. Natnm penima nati wunot, ai penuma ganna baha.

    Mokak hari sakayak tiyena wa nam langama tiyena akshi sayanayata yanna.

    මචං ඇහේ ලෙන්ස් එක රිප්ලේස් කරන්නෙ නැතුව සුද අයින් කරන විදිහක් දැං තියෙනවද?