උට ඇම දාල අල්ලල දෙන්න ඕන දැන් අල්ලස් එකට, තව කොච්චර ඉන්නවද ගෑණු ,පිරිමි දෙගොල්ලොම ඔහොම උන්මම රට යන්න ග්රාම සෙවකගෙන් ලියුමක් ද මොකක්ද ගන්න ගියාම උ කිව්වුවා උට උද්දව්වක් ඔනෙ කියලා, මම ඇහුවම මොකක්ද කියලා උට බිලි ඔඉත්තක් අරන් දෙන්නලු..මම දුන්නෙ නෑ (ratmalana paththe)
bilin attak illanna atte hitawaganna wenna athi nana, dunnama iwaraneමම රට යන්න ග්රාම සෙවකගෙන් ලියුමක් ද මොකක්ද ගන්න ගියාම උ කිව්වුවා උට උද්දව්වක් ඔනෙ කියලා, මම ඇහුවම මොකක්ද කියලා උට බිලි pඉත්තක් අරන් දෙන්නලු..මම දුන්නෙ නෑ (ratmalana paththe)
aba atayak denna epa, dena ekath waradi, ganna ekath waradi, upaya duthayek widiyata dila unwa kotukaraganna eka wenama deyakbilin attak illanna atte hitawaganna wenna athi nana, dunnama iwarane
මු කියන එවා කරා නම් මම රට ගිහිල්ලත් ඉවරයි.aba atayak denna epa, dena ekath waradi, ganna ekath waradi, upaya duthayek widiyata dila unwa kotukaraganna eka wenama deyak
ehemai kiyala hora kana unwa nidalle thiyalath baha,ME okkoma danna lankwe hira gewal thieyda yako!
Eeta narakada lankawa wateta watak gahala rate nama "SL Prison" kiyala wenas karana eka! eka lesi!
ubala dakina 100% sarwa sampoona subawadi lokeyak kohewath na. eka wenneth naha. korannath baha!ehemai kiyala hora kana unwa nidalle thiyalath baha,
ඔය ප්රාදේශීය සබාවල පනින මන්ත්රිලට කොහොම යටින් ගෙවනවා ඇද්ද?අනිව අහුවෙයි තොගයක්ම,
ubala dakina 100% sarwa sampoona subawadi lokeyak kohewath na. eka wenneth naha. korannath baha!
ubalata thiyena awula thamai salli nathi kama. wena bambuwak newei. ubala okkotama un ganna sapa ganna salli thiyenam ubala mewa gana hithannewath naha!
hora kana eke awula - apita labenna ona mudalin un sapa wideema. ekaia awula,
owa nawaththanna nam thiyenne minissuta kala adala lassanata inna jeewath wenna hoda padiyak deema (badu mila adu karanna baha / world market eke badu mila ihala yanawa - eka nawaththana baha)
eth lanakwe ehema hoda padiyak deela rata geniyanna baha. lankawe janagahanaya wadee.
උඹල මෙහෙම හිතනව නම් පුනුරුත්ථාපනය කරලත් වැඩක් නැහැ සොරිpake sindu! bahapan aththa loketa.
real world eka puluwan eka game gahala win karana eka thiyenen.
bari un hoora ganna thamayi Goverment and Economy + Law hadala thiyenne!
goverment eka tax gahanawa / biz kareyo laba labanawa - okkogenma karanne dubalaya soora kama!
oke asse ikmanata goda yanna balana un horakam / marakam / jawaram karanawa. thawakalika unath karanawa. mokada karanakam anik un nodakapu - nolababa sapa ganna puluwan.
hora kapu un gaipu FUN un hire dala ai rajayata pawara ganna ba neda? higannata jeewithata laba ganna bari fun eka un aran thiyenawa. malath mokada? hire dammath mokada FUN aran iwarai. eka nathi karana anduwata thiya sakkreyatawtah baha.
it is the bitter reality. u people think world should be a perfect place. sorry bro. it is not.උඹල මෙහෙම හිතනව නම් පුනුරුත්ථාපනය කරලත් වැඩක් නැහැ සොරි
law and order is a must for regaining nation. if not day to day corruption will rise up.it is the bitter reality. u people think world should be a perfect place. sorry bro. it is not.
world is full of carnivore's competitors. they kill each other. stronger rise above all and take his cut from others.
To prevent this MATRIX has given us modern system has implemented with laws and what not! But in the end Alpha ONE takes all. Bull takes ALL
Law Comes After the doing. not during. Police always come after, not during!
MATRIX want weak to believe the system is perfect, but in the end, it protects Killers, Bullies, Bulls.
U CANNOT TAKE BACK WHAT ALREADY TAKEN!
law and order ARE an illusion for Weak to think They are Protected!law and order is a must for regaining nation. if not day to day corruption will rise up.