ග්‍රෑන්ඩ් කැනියන් වලට හයිකරපු ගැජට් එක

Mr.Tom

Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    matath asayi balanna yanna :( yamuda trip ekak

    අපිව ඒක උඩට ගන්න උන් බය වෙයි මචං.
    මොකද අපි ඒක කොපි කරලා මෙහෙ ඒවගේ එකක් ගැහුවොත්
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    oya wage ape rate lokanthetath karanna bari ayi.oka karanna maha loku wiyadamak yanne nahane..

    ඔව් සෙනග එන්නේ නැති එයාපෝට් හා වරායවල් හදන වෙලේ ඔය වගේ එකක් හැදුවනම් සුද්දෙක්ට ටිකට් එකක් හරි කඩාගන්න පුලුවන් වෙයි. වැඩේ කියන්නේ ලෝකාන්තේ තියෙන්නේ මාමගේ ගමේ නෙවෙයිනේ එකයි.