ගාල්ල පැත්තේ බීලා රේස් ගිය අවුරුදු 17ක තරුණ&#3

kevindareal

Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,195
    1,633
    113
    ගාල්ල පැත්තේ බීලා රේස් ගිය අවුරුදු 17ක තරුණ&#3

    මේ news එක දාපු එක බිලා එක්කෝ මට පිස්සු. මේ කාර් එක honda beat එකක්. යන්න පුළුවන් දෙන්නටනේ බන්. කොහොමද පහක් අවා කියන්නේ.


    rathama.png


    බද්දෙගම සිට හික්කඩුව දෙසට ධාවනය වූ රේසින් කාර් එකක් ගෝනපීනුවල සරනහංදිය අසල කහ ඉරින් පාර හරහා පාපැදියෙන් පාර මාරෑ වීමට ගිය තරුණයින් දෙදෙනකු මෙසේ යට කරගෙන ගොස් තිබේ.

    තරුණයන් දෙදෙනා අනතුරට ලක්වන බව දුටු තෙලිකඩ පොලීසියේ රාත්‍රී මුර සංචාරය කර පොලිස් නිලධාරින් වහා පැමිණ තුවාලකරුවන් දෙදෙනා ගාල්ල කරාපිටිය රෝහලට රැගෙන ගොස් තිබේ. රෝහලට ඇතුලත් කිරීමෙන් පසු එක් තරුණයකු මියගොස් ඇති අතර අනිත් තරුණයා ඉතා බරපතල ලෙස තුවාල ලබා අද පෙරෙවරුව දක්වා සිහිසුන්ව සිට ඇති අතර මීට ටික වෙලාවකට ප්‍ර‍ථම ශල්‍යකර්මයකට ගත්බව කරාපිටිය රෝහලේ ප්‍ර‍කාශිකාවක් සඳහන් කළා.

    මෙසේ මියගොස් ඇත්තේ ගෝනපීනුවල පදිංචි 27 හැවිරිදි අවිවාහක කෝසල විඡිත් මධුෂංක නම් තරුණයෙකි.

    කාර් රථයේ පැමිණ ඇත්තේ වයස අවු 17ක් පමණ වයස තරුණයින් පස් දෙනෙක් බව අප වාර්තාකරු පවසයි.

    රියදුරැද වයස 17ක අයෙක් බවත් මොවුන් සියලුදෙනා මත්පැන් පානය කර පැමිණ ඇති බවත් අප වාර්තාකරු වැඩිදුරටත් පවසයි.

    රියදුරු තෙලිකඩ පොලීසිය අත්අඩංගුවට ගෙන ඇත. සැකකරු අද බද්දෙගම මහේස්ත්‍රාත් වෙත ඉදිරිපත් කීරීමට නියමිතයි.



    vlcsnap-2016-09-18-10h59m47s611.png


    vlcsnap-2016-09-18-10h59m56s903.png


    vlcsnap-2016-09-18-11h00m11s785.png
     

    MalindhaDR

    Member
    Aug 13, 2016
    1,962
    162
    0
    අවුරුදු 17 සක්කිලි බල්ලව එල්ලන්න ඕන ඌ ඔය කරපු වැඩේට :angry:
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    mata thiyana prashne ban denna yanna puluwan car eke kohmada 5k patawanen kiyala :eek:

    ekekge odukuwe denek enna athi anik eka seat deka madde gap eke idagena enna athi.17-20 kiyanne dangerousma wayasak.oya kaleta wahanayak aran denna narakay.
     

    kevindareal

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,195
    1,633
    113

    ekekge odukuwe denek enna athi anik eka seat deka madde gap eke idagena enna athi.17-20 kiyanne dangerousma wayasak.oya kaleta wahanayak aran denna narakay.

    leasing ekak dunawa car ekak ban. 17 kiyanne meka muge wenna ba.
     

    MalindhaDR

    Member
    Aug 13, 2016
    1,962
    162
    0
    mata thiyana prashne ban denna yanna puluwan car eke kohmada 5k patawanen kiyala :eek:
    තියෙන්නෙ සිට් 2ක උනාට 10ක් 12ක් හරි අදින්න පුළුවන් වාහන නෙ බන්
    කොහොම හරි හිර වෙලා එන්න ඇති, ආයෙ බයික්කාරයෝ ලැල්ලක් දාලා 5 දෙනා යන එකේ ඕක මොකද්ද
    හැබැයි 5ක් ආවා නම් උන්ටත් ඩැමේජ් ඇති, මොකද ඔඩොක්කු බෙල්ට් කියලා එකක් නැහැ නෙ
     

    kevindareal

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,195
    1,633
    113
    තියෙන්නෙ සිට් 2ක උනාට 10ක් 12ක් හරි අදින්න පුළුවන් වාහන නෙ බන්
    කොහොම හරි හිර වෙලා එන්න ඇති, ආයෙ බයික්කාරයෝ ලැල්ලක් දාලා 5 දෙනා යන එකේ ඕක මොකද්ද
    හැබැයි 5ක් ආවා නම් උන්ටත් ඩැමේජ් ඇති, මොකද ඔඩොක්කු බෙල්ට් කියලා එකක් නැහැ නෙ

    650cc chuti car ekak ban meka. kohe patawannada kiyala hitha ganna ba meka asse.

    mechchra thama ida.

    ebay900487.jpg
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    ත්‍ර්ඩ් එක දාපු උබ බීලා.

    යකෝ ත්‍රීවීල් එකකින් 6ක් 7ක් යන එකේ ඔකේ 5ක් දාන්න බැරිද:oo: පිස්සු හු බන් උඹ
     

    kevindareal

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,195
    1,633
    113
    ත්‍ර්ඩ් එක දාපු උබ බීලා.

    යකෝ ත්‍රීවීල් එකකින් 6ක් 7ක් යන එකේ ඔකේ 5ක් දාන්න බැරිද:oo: පිස්සු හු බන් උඹ

    ekko mun piti passe uda yanna one.

    honda-beat-1992-8817307.jpg
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    මේ කාර් එක පෑදල තියෙන්නේ රෝහිත අබේගුනවර්දනගේ
    aka රත්තරන් ගේ නෑදෑ වෙන පුතෙක් ලු. අවුරුදු 17 ලයිසන් නෑ බීලා ඉදල තියෙන්නේ.
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    ekko mun piti passe uda yanna one.


    උබේ තියරිය අනුව ත්‍රීවීල් එකෙ යන්නේ වහලේ උඩ වෙන්න ඕනේ එක්ස්ට්‍රා පැසෙන්ජර්ස් ලා :rofl:

    කොහෙ ගියත් උඹට මොකො බන්, පුක ඉරාගෙන කෑ ගහන්නේ:rofl::rofl::rofl:
     

    kevindareal

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,195
    1,633
    113
    උබේ තියරිය අනුව ත්‍රීවීල් එකෙ යන්නේ වහලේ උඩ වෙන්න ඕනේ එක්ස්ට්‍රා පැසෙන්ජර්ස් ලා :rofl:

    කොහෙ ගියත් උඹට මොකො බන්, පුක ඉරාගෙන කෑ ගහන්නේ:rofl::rofl::rofl:

    pala yanna meka mara prashnayak. :angry: