ගැබිණි කාලයේ ලිංගික එක්වීමෙන් දරු ගැබට හ&#3535

Sep 18, 2012
662
83
0
ගැබිණි කාලයේ ලිංගික එක්වීමෙන් දරු ගැබට හ&#3535

test3_1.jpg

test3_2.jpg

test3_3.jpg

test3_4.jpg


please bump
 

mottaya

Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    මගුලක් කතා කරනවා....:Pඕක කලොත් අපේ අහවල් එක කෙලින්ම පොඩි එකාගේ ඔලුවේ හරි මූණේ හරිනේ වදින්නේ:rofl::rofl:
     

    BarakOsama

    Well-known member
  • May 20, 2009
    10,683
    1
    2,478
    113
    මගුලක් කතා කරනවා....:Pඕක කලොත් අපේ අහවල් එක කෙලින්ම පොඩි එකාගේ ඔලුවේ හරි මූණේ හරිනේ වදින්නේ:rofl::rofl:

    එලියට ආවම මතක් කරකර පලි ගනීවී..:rofl:
     

    Nu1Dnk

    Well-known member
  • Jan 23, 2010
    10,216
    2,433
    113
    43
    In our own place.....
    oke waradak nethuwa athi medically, aath apita nam hithuna deyak kiyanne. monawa unath eyata manasak tiyena hangeem deneem tiyena kenek, a nisa api karana hema deyak genama awabodayak eyata enawa kiyana eka. a nisa api denna thiranaya kala monawa unath eka palanaya karaganna
     

    Mr.Truth

    Member
    Jan 30, 2012
    26,941
    1,713
    0
    Heaven with Angels
    මගුලක් කතා කරනවා....:Pඕක කලොත් අපේ අහවල් එක කෙලින්ම පොඩි එකාගේ ඔලුවේ හරි මූණේ හරිනේ වදින්නේ:rofl::rofl:
    thawa tikakin kiyapan podi eka eliyata oluwa dala monawada thaththe karana jara wada kiyala ahawi kiyala :P
     

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    oke waradak nethuwa athi medically, aath apita nam hithuna deyak kiyanne. monawa unath eyata manasak tiyena hangeem deneem tiyena kenek, a nisa api karana hema deyak genama awabodayak eyata enawa kiyana eka. a nisa api denna thiranaya kala monawa unath eka palanaya karaganna

    mama nam hithanne naha ipadila aduma gane avurudu dekakvath yanakal lamayekta ohoma deyak therey kiyala
     
    • Like
    Reactions: mottaya

    Nu1Dnk

    Well-known member
  • Jan 23, 2010
    10,216
    2,433
    113
    43
    In our own place.....
    mama nam hithanne naha ipadila aduma gane avurudu dekakvath yanakal lamayekta ohoma deyak therey kiyala

    ne machan, baba ipadila masayakyaddi eyata apiwa penawa denenawa masa 3k weddi api ekka hina wenawa kiyanne eyata hegeem denenawa kiyana ekane... anika baba bade iddi uba ahala tiyenawada 5 weni masen passe hodata pothapatha kiyawanna, dharmika weda karanna, eya ekka katha karanna kiyala advice karanwa.. a kiyanne eyata therenawa api karana samahara dewal.... mokada eyage mole wardanaya wenne a kale nisa... itin ehema wenne nema kiyanna behe neda.. meka scientifically prove karala nethuwa athi... aath ara issalla kiyapu karunu nisa ehema wenna puluwan kiyala hithenawa... meka mage adahasa... samahara welawata doctorslama advice karanawa hambenna lan weddi lawata sex karanna kiyala, eka delivary ekata pahasui kiyala...