jelly kamak ne. ice cream serai. hoda ne.Jelly, ice cream, biscuits kawata awulak nedda?
biscuit walin welakila inna puluwan taramata hodai. crisco, onion wage ewa nam hodama ne.
jelly kamak ne. ice cream serai. hoda ne.Jelly, ice cream, biscuits kawata awulak nedda?
Jelly rasakaraka,coloring nam hoda ne, icecream hodama ne fridge eke thiyala cool karapu,ewagema rasnen kanna hoda ne badata, biscuit hoda ne mamanam buiscuit kanawa adeshakayak hambune ne thawamaJelly, ice cream, biscuits kawata awulak nedda?
Explain morepermanent hoda karanna puluwan yoga pose ekak tiyanawa. mama ehema kara. 2-3 months yaddi hodatama hodai. aith enne na