ගැහැණු අයට පරිස්සම් වෙන්න ටිප්ස් 5ක්

DX-

Well-known member
  • Mar 21, 2010
    1,947
    979
    113
    Cyber Space
    ලිෆ්ට් එකක යද්දි හැම බටන් එකම එබුවොත් අම්මප එ ගැනිව පට්ට ගහයි....! උඹ හිතුවද යකෝ ලිෆ්ට් එක ප්‍රයිවට් බස් එකක් කියලා....:angry::angry::angry:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    Machan Den Kale inna kellangen api berenna one hetith dapanko :rofl:

    Bump :)
    :lol::lol::lol:
    මසුරං කතාව ඕයි.. කටේ රුපියලේ කාසියක් දාලා කොටන්න හිතෙනවා දත් ටික බඩට යනකං..:yes: කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්නකන් නිකන් පාලුයි, තනිකමයි වගේ.. සෙට් වුණාට පස්සෙ හිතෙනවා ඒ පාළුව, තනිකම පට්ට කියලා..:love:
     

    James-Bond

    Member
    Dec 21, 2010
    2,705
    308
    0
    some of these are not practical machn
    yako thattu 20ka building ekak ehema set unoth :P
    ara three wheel eke numbr eka kiyana scene ekath avul. three wheel kaaraya hithai three wheel eka ussanna thamai enne kiyala kella maga daala yayi. aka eta hapan ;)
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    ගොඩාක් වටිනා ලිපියක්.බෙදාගත්තට බොහෝම පිං.:D










    අනේද කියන්නේ...පවු...:frown::growl::angry:

    ඇන්ටිලගෙන් බේරෙන හැටි දාලා නෑ :rofl:
     

    kalhara.rokz

    Well-known member
  • Apr 25, 2008
    6,804
    1
    1,851
    113
    ගෙදර තමයි බං

    1. ඔයාට නාඳුනන පිරිමියෙක් එක්ක ලිෆ්ට් එකක යන්න වුණොත්..

    ලිෆ්ට් එකට ඇතුළු වෙලා ඔයා යන තට්ටුව දක්වා තියෙන ඔක්කොම බට්න් ඔබන්න. උදාහරණයක් විදිහට 6වෙනි තට්ටුවට යන්න ඕනෙ නම් ග්‍රවුන්ඩ් ෆ්ලෝ එකේ නම් ඉන්නෙ 1,2,3,4,5,6 ඔබන්න. එතකොට හැම තට්ටුවේම නතර වෙවී යන නිසා ඒ පිරිමියා ඔයාට කරදර කරන්න හිතන්නෙවත් නෑ.


    :rofl::rofl::rofl: me mokadda ban