Ane mona huyannakda kiyala hithenawa ban welawakata .... okunta pana deela p*k* deela adare karala oya kiyana hama reddama karala adare karat okunta madi ban .... hemadama kianne "oya mage nidahasa ahimi karanawa , man kudu wela , katawath ba mawa terum ganna " ... ane huke ban ....... wadi deyak one na..... dupathaka daala hira karala tibbath maaluwek ekka hari penala yanawa ban owun aniwaa .... GAY wenna bari kamata innawa misak ammapa welawaka htenawa ban kollek banda nam ekak kiala .... mokada enam oya mala magul nane ban , ekata indan photo ganday ewwa raamu koranday , seetalata unusum koranday ay yakoo api makaruda ???




machanla honda ganiek labanna api godak pin karala tiyenna one .... anith eka api kotu pena pena ganunta benala wedak na..... thawa deyak ... kochchara adaren pana deela salakuwath poddak mis wechcha gaman gaanu pita yanawa ban ..... !!! .... aniwa deffa ..... 