ගෑණියෙක්ව සතුටු කරන්න පුලුවන් ක්‍රම 45 ක්.....

ENEMY

Well-known member
  • Jan 7, 2010
    4,974
    1,162
    113
    Kandy
    Ane mona huyannakda kiyala hithenawa ban welawakata .... okunta pana deela p*k* deela adare karala oya kiyana hama reddama karala adare karat okunta madi ban .... hemadama kianne "oya mage nidahasa ahimi karanawa , man kudu wela , katawath ba mawa terum ganna " ... ane huke ban ....... wadi deyak one na..... dupathaka daala hira karala tibbath maaluwek ekka hari penala yanawa ban owun aniwaa .... GAY wenna bari kamata innawa misak ammapa welawaka htenawa ban kollek banda nam ekak kiala .... mokada enam oya mala magul nane ban , ekata indan photo ganday ewwa raamu koranday , seetalata unusum koranday ay yakoo api makaruda ???
     

    idhasitha

    Well-known member
  • Nov 3, 2008
    3,497
    694
    113
    NaughtyAmerica
    Ane mona huyannakda kiyala hithenawa ban welawakata .... okunta pana deela p*k* deela adare karala oya kiyana hama reddama karala adare karat okunta madi ban .... hemadama kianne "oya mage nidahasa ahimi karanawa , man kudu wela , katawath ba mawa terum ganna " ... ane huke ban ....... wadi deyak one na..... dupathaka daala hira karala tibbath maaluwek ekka hari penala yanawa ban owun aniwaa .... GAY wenna bari kamata innawa misak ammapa welawaka htenawa ban kollek banda nam ekak kiala .... mokada enam oya mala magul nane ban , ekata indan photo ganday ewwa raamu koranday , seetalata unusum koranday ay yakoo api makaruda ???


    mokadda ban case eka kellek boot ekawat tibada :baffled:
     

    gudaya

    Well-known member
  • Jan 9, 2009
    14,382
    1,492
    113
    ළිඳේ ♥♥♥♥
    1. ගැහැණියක් මට ඇහුම්කන් දෙනවා නම්....

    2. උත්තර හොයනවට වඩා ප්‍රශ්ණේ බෙදාගන්න පුලුවන් නම්..

    3. වැඩ ඇරිලා එනකොට හිනාවෙන් පිළිඅරගෙන තේකක් අතට දෙන්න පුලුවන් නම්...

    4. පත්තරයක් බලනකොට ලඟට වෙලා නිහඬව ඉන්නවා නම්...

    5. පොඩි ඩ්‍රින්ක් එකක් දානකොට බයිටක් හදලා දෙනවා නම්...

    6. තනියට ලඟට වෙලා මම කියන දේ අහගෙන ඉන්නවා නම්....

    7. මම ඇඳට එනකොට ඇහැරිලා බලාගෙන ඉන්නවා නම්....

    8. මට කලින් මගේ ඇඟ උඩට එනවා නම්...



    මෙටිකනම් ඕනෙමයි :P
     

    ENEMY

    Well-known member
  • Jan 7, 2010
    4,974
    1,162
    113
    Kandy
    mokadda ban case eka kellek boot ekawat tibada :baffled:

    macho boot ekak nam kawe godak issara ban , habay eken lokuuuu padamak igena gatta ban ... .ponnayek wage kella langa hitiya mama eeta passe niyama pirimiyek una machan .... habay man e tharahata kawadawath adare pennala ganunta kelinna giye naha ban hikizzz.....eth set wena hama ekaatama neluwa ...... :yes: machanla honda ganiek labanna api godak pin karala tiyenna one .... anith eka api kotu pena pena ganunta benala wedak na..... thawa deyak ... kochchara adaren pana deela salakuwath poddak mis wechcha gaman gaanu pita yanawa ban ..... !!! .... aniwa deffa ..... :yes::yes: .... ahuwoth nam ithin dey melo rahak nathi uththara 65000 k witara .... okun ekka katha karala dinannath bane ban ..:D:D