man meka kiyawala kara ban hari guye na ban kella wena ekek ekka yalu una nay ban jok nemei ban sira kiyanny,man kadulu pihiduwa eth 1 week vitharai ban happy eke hitiye aye giya,habai ban ara kollta mata wada salli ehema tiyanwa ban ekada danny na sine eka

