US wala black genun ge patta awlak thiyenewa. ekko loku seen, neththan patta feminist. fashion karana hati dakkama appiriyai. namuth black kollo normally hondhai. un gaha mara gaththata helpful. api wage Asian countries walin apu ewun ekka friendly.
ado ow ban. unge athi deyak ne. pata newi. mata nam kisi lassanak ne. unge kisima feminine look ekak ne. just whole meat
size nam thinawa dasa maha yodayo wage