ගෑණු වලියක් නිසා අහිංසකයෙකුට ජීවිතයක් අහිමි වේ

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,559
    22,255
    113
    Gotland
    US wala black genun ge patta awlak thiyenewa. ekko loku seen, neththan patta feminist. fashion karana hati dakkama appiriyai. namuth black kollo normally hondhai. un gaha mara gaththata helpful. api wage Asian countries walin apu ewun ekka friendly.

    ado ow ban. unge athi deyak ne. pata newi. mata nam kisi lassanak ne. unge kisima feminine look ekak ne. just whole meat
    size nam thinawa dasa maha yodayo wage
     
    • Like
    Reactions: hrm

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,308
    2,931
    113
    car-pedestrian-struck-sidewalk-4.jpg


    කලු වේ$# දෙන්නෙක් වලියක් යනවා.එක වේ#%ක් කාර් එකට නැගලා අනිකව යට කරගෙන යන්න ට්‍රයි කරද්දී පදික වේදිකාවේ හිටිය ආබාධිතයෙක්ගේ ඇගේ වදිනවා.ආරංචි විදියට ඒ මනුස්සයා මැරිලා.

    car-pedestrian-struck-sidewalk-6.jpg


    පාඩුවේ හිටිය මිනිහාට අන්තිමට ජිවිතේ නැති වුනා.

    car-pedestrian-struck-sidewalk-7.jpg



    පුදුම කාලකන්නි ගෑනු මුන් නම්..කල්ලෝ නම් අමු සක්කිලි..



    eka athakata munta suddo wenas kam karapu eka sadaranai.. mun hena gobba jathiyak.. gon kama munge DNA walama thiyanawada koheda. munge bohoma sulutharayak decent, mole thiyana un unata majority eka gobbai.
     
    • Like
    Reactions: Dr.Amdan

    K A R A W A L A Y A

    Well-known member
  • Dec 8, 2018
    1,178
    1,422
    113
    eka athakata munta suddo wenas kam karapu eka sadaranai.. mun hena gobba jathiyak.. gon kama munge DNA walama thiyanawada koheda. munge bohoma sulutharayak decent, mole thiyana un unata majority eka gobbai.
    Apitath වෙනස් කම් karane සර්. සර් එතකොට අපිත් ගොබ්බ ජාතියක්ද?