ගෑනි කියනවා ප්‍රාඩෝ 120 දිලා BYD එකක් ගමුලු😒😒

Spiderman.Ayya

Well-known member
  • Mar 26, 2016
    3,328
    2,390
    113
    oka aththa ban, byd aluth ekak damma godak ewan hithanwa salli karayek aluthema wanidyak aran kiyala. prado kochcahra ganan unath parana wahanayak kiyana mind set ekata. idala hitala kollek qwoth misak kello nam loweth aluth ewa thama balanne
     

    Nima98

    Well-known member
  • Aug 18, 2023
    295
    255
    63
    ඕවා මොනාද අපේ ගොනෙක් හිටියා කෑල්ල කිව්ව කියල starlet gtක් දීලා alto එකක් ගත්ත අදටත් ඌ alto එකේ යනවා අන්තිමට කෑල්ලත් boot එක තිබ්බා ඌ ඒක තියා ගත්තනම් දැන් 50+ දෙන්න තිබ්බා තනි ගොනා 😂🤌
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,448
    32,176
    113
    මේ පට්ට හුත්ති කියන්නේ ටොයොටා ජීප් මොඩ්ල් වලට වලට වැඩිය BYD එකට අද සමාජෙ පිළිගැනීමක් තියෙනවා කියලා :eek::eek::baffled::baffled: වාහන ගැන දන්න උන් ටොයොටා එකට කැමති උනාට..ගොඩක් උන් ආස BYD ලූ..කොල්ලන්ට සෙට් වෙන්නේ ඒකලු :shocked::shocked:
    Ganu samaja piliganima kiyanne salli wisikirillata lol
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    මේ පට්ට හුත්ති කියන්නේ ටොයොටා ජීප් මොඩ්ල් වලට වලට වැඩිය BYD එකට අද සමාජෙ පිළිගැනීමක් තියෙනවා කියලා :eek::eek::baffled::baffled: වාහන ගැන දන්න උන් ටොයොටා එකට කැමති උනාට..ගොඩක් උන් ආස BYD ලූ..කොල්ලන්ට සෙට් වෙන්නේ ඒකලු :shocked::shocked:
    BYD ekak aran denna 120 tiyagena
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    මේ පට්ට හුත්ති කියන්නේ ටොයොටා ජීප් මොඩ්ල් වලට වලට වැඩිය BYD එකට අද සමාජෙ පිළිගැනීමක් තියෙනවා කියලා :eek::eek::baffled::baffled: වාහන ගැන දන්න උන් ටොයොටා එකට කැමති උනාට..ගොඩක් උන් ආස BYD ලූ..කොල්ලන්ට සෙට් වෙන්නේ ඒකලු :shocked::shocked:
    කිරියේ ශෝ එක දාන්න ආවට කමක් නෑ, ගෑනිට හරියට කතා කරන්න පූරුදු වෙයන්
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,152
    54,907
    113
    Colombo
    මේ පට්ට හුත්ති කියන්නේ ටොයොටා ජීප් මොඩ්ල් වලට වලට වැඩිය BYD එකට අද සමාජෙ පිළිගැනීමක් තියෙනවා කියලා :eek::eek::baffled::baffled: වාහන ගැන දන්න උන් ටොයොටා එකට කැමති උනාට..ගොඩක් උන් ආස BYD ලූ..කොල්ලන්ට සෙට් වෙන්නේ ඒකලු :shocked::shocked:
    රෝස පාට එකක් අරන් දීපන් ඕක විකුණලා :lol:
     

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,140
    1
    28,729
    113
    ඕවා මොනාද අපේ ගොනෙක් හිටියා කෑල්ල කිව්ව කියල starlet gtක් දීලා alto එකක් ගත්ත අදටත් ඌ alto එකේ යනවා අන්තිමට කෑල්ලත් boot එක තිබ්බා ඌ ඒක තියා ගත්තනම් දැන් 50+ දෙන්න තිබ්බා තනි ගොනා 😂🤌
    ආයේ ඉතිං අමු ගවයෙක්.
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    ගෑනිට කියපන් ගෙදරට ගන්න ඕනේ හොඳම රාස්පාන හරි rice cooker එක හරි ගැන දැන ගන්න ඕන උනොත් එයාගෙන් උපදෙස් ගන්නම් එතකන් දන්නේ නැති හුත්ත්වල් කියවන් නැතුව බතක් උයාගෙන ඉන්න කියලා. ( උබට රැට කෑම නැති උනොත් වගා කියනු නොලැබේ)
    මෙහෙම කියන්නත් (දැන් ඉන්න බහුතරයක් උන් වගේ නාමමාත්‍රී) පිරිමින්ට සෑහෙන්න ගටක් තියෙන්න ඕනෙ බන්. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     
    • Like
    Reactions: johnferna678

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,986
    18,902
    113
    ඔය "පට්ට හුත්තිව" මෙහෙට එවපන් මම කියල දෙන්න ප්‍රාඩෝ එකේ අගය