72.2kB/s.....![]()
Mata mulin 1.2 panala down speed awa eth dan eka aduyi, e unata 1.1 panala up speed bang, e moko?

dan kohomada ?![]()

Mama torrent bewilla nawaththala daala direct baanna damma. Direct bewila iwara unama mama e file eka torrent ekata replace karala umbalata upload wenna dennam![]()
machan ubala seed karala data nasthi karaganna epa, oka seed wenna dala thiyenne seed box 3-4 ka, okkoma uplink eka over 5Gbps![]()