ගින්දරී ෆිල්ම් එක අවුට් වෙලා ලු නේද?

Wolverine GTR

Well-known member
  • Jan 1, 2009
    268,940
    11,592
    113
    ♥♥Ŧhệatrệ Θf Drệamś♥♥
    Wow patta bro:D
    11.gif
    :cool:


    Thanks alot!
    11.gif

     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,278
    17,264
    113
    අඩෝ පට්ට හින්ට් ටිකක් පාස් කරනව නේහ්..
    පට්ට ආතල් එක ලකීගෙන් මාලනී ගැන අහන සීන් එක තමා..
    :lol:

    :lol::lol:ඔව් බං..නියමයි.:D
     

    De Zigner

    Active member
  • Mar 15, 2013
    625
    81
    43
    ඔන්න කිරියේ යාලුවෝ වෙනුවෙන් මම ඩිරෙක්ට් අප් කරලා විනාඩි 4න් බාගන්න

    URL]




    DIRECT DOWNLOAD


    පිස්සු කෙලියොත් Ads Blocker Pause කරන් , Ads අවොත් Close කරන්න ඔය රතුපාට ඇරොව් එකෙන් පේන , නිල් පාට ලින්ක් එක ඩව්න්ලොඩ් කරන්න :cool:

    Screenshot_4.jpg


    Screenshot_5.jpg


    Screenshot_7.jpg


    IDM එකෙන් විනාඩි 3 මාරෙන් ඩවුන්ලොඩ් වෙනවා. :cool: Transfer rate 4MB+ /Sec

    Credit Goes To Original Up-Loader Psych

    ඔන්න අපිත් ඩවුන් වෙන්න දැම්මා තැැැැන්කු වේවා
     

    hpranathunga

    Member
    Jul 27, 2007
    195
    59
    0
    EvErYwHeRe
    Share මහන්සි වුනු කිරියෙ හැමෝටම ගොඩාාාාක් ස්තූතියි... අපිත් බෑවා... :)
     

    crazyasa

    Well-known member
  • Apr 27, 2008
    16,436
    1,503
    113
    මහ සයුර
    ඔන්න කිරියේ යාලුවෝ වෙනුවෙන් මම ඩිරෙක්ට් අප් කරලා විනාඩි 4න් බාගන්න





    DIRECT DOWNLOAD


    පිස්සු කෙලියොත් Ads Blocker Pause කරන් , Ads අවොත් Close කරන්න ඔය රතුපාට ඇරොව් එකෙන් පේන , නිල් පාට ලින්ක් එක ඩව්න්ලොඩ් කරන්න :cool:







    IDM එකෙන් විනාඩි 3 මාරෙන් ඩවුන්ලොඩ් වෙනවා. :cool: Transfer rate 4MB+ /Sec

    Credit Goes To Original Up-Loader Psych
    You must spread some Reputation around before giving it to freak88 again.
    :(
    ithin oya direct link deela thiyenne ban, ewagen baaganinko :dull:
    16+
    11.gif
    පට්ට තෑන්ක්ස් මචන්
    11.gif
     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    Psych තැන්ක්ස් මචන්:)
    ඩිරෙක්ට් බාලා 834MB වලින් කෙල උනා සහෝ:(, දැන් ටොරන්ට් බානවා;)

    ඕක තමා මම ඩිරෙක්ක්ට් බාන් නැත්තෙ... :dull:
     

    Sam Rock

    Well-known member
  • Mar 2, 2015
    1,189
    596
    113
    Dubai
    ඔන්න කිරියේ යාලුවෝ වෙනුවෙන් මම ඩිරෙක්ට් අප් කරලා විනාඩි 4න් බාගන්න

    URL]




    DIRECT DOWNLOAD


    පිස්සු කෙලියොත් Ads Blocker Pause කරන් , Ads අවොත් Close කරන්න ඔය රතුපාට ඇරොව් එකෙන් පේන , නිල් පාට ලින්ක් එක ඩව්න්ලොඩ් කරන්න :cool:

    Screenshot_4.jpg


    Screenshot_5.jpg


    Screenshot_7.jpg


    IDM එකෙන් විනාඩි 3 මාරෙන් ඩවුන්ලොඩ් වෙනවා. :cool: Transfer rate 4MB+ /Sec

    Credit Goes To Original Up-Loader Psych


    Thanks machan :cool:

    You must spread some Reputation around before giving it to freak88 again. :(
     

    Nikon Boy

    Well-known member
  • Nov 9, 2013
    408
    323
    63
    Gindari (Bahubuthayo 2) Full Movie
    හොය හොය හිටපු එක අවො ;);)

    සුබ දවසක් කට්ටියටම ඔන්න කට්ටිය බලගෙන හිටපු ෆිල්ම් එකක් අරන් අවා අපි කවුරුත් බහුබුතයො ෆිල්ම් එක බලලා තියනවා නෙ ඉතින් එකෙ 2වෙනි කොටස අවා නෙද ඔන්න අපි අරන් අවා එකෙ 2වෙනි කොටස බහුබුතයො Part 2 ගින්දරි,නමෙ තෙරුම වගෙම ෆිල්ම් එකත් නම් නියමයි මරම ලස්සනයි,පහලින් විස්තර බලා ගන්නකො,කතාව ගැන මුලින්ම කිව්වාහම කතාව ලස්සනක් නැනෙ එක හින්දා ඔයලාම මෙපර බලන්න....
    ====================================
    Watch - http://goo.gl/9ADCFM
    ====================================
     

    comsec

    Member
    Jun 22, 2006
    635
    22
    0
    මලම ජරාවක්
    වැඩිහිටියන්ට පමනයි ජොක්ස් ටිකක් දාලා ඩබල් මිනින් කැලි ටිකක් දාලා ගැනියෙක්ගේ ෆිගර් එක පෙන්නලා විතරයි
    ඩවුන්ලොඩ් කරනකොටනම් හිතුවේ ගෙදර ටිවි එකේ දාලම ෆැමලි එකත් එක්කම බලන්න
    කැල්ලක් බැලුවට පස්සේ එ අදහස අතඇරියා
    1/10 රෙටින් වත් දෙන්න වටින්නේ නැහැ :growl::growl::growl:
     
    • Like
    Reactions: rudr@

    Chamath2015

    Member
    Aug 29, 2015
    4,745
    576
    0
    Moratuwa
    මට දැනුයි මීටර් වූනේ, උදාරිත් හිටියා නේද මූවි එකේ? :eek:
    ඇදුම් හොරකම් කරන සීන් එකකුත් තිබ්බේ. :lol::lol: පට්ට හින්ට් එක තමයි.