ගිය මාසේ profit දෙකක් .. ලොකු technical ඕනි නැහැ . market එකේ කාලයක් හිටිය නම් තේරෙනවා . මේවා up වෙයි , මේවා මදි up වෙලා කියල . තව 10$-20$ කැලි දැම්මේ නැහැ . මගෙන් අහන්න්න එපා ඊළගට මොකක් up වෙයිද , මේකේ දන්නා හොදද කියල . මොකද මම ඇහෙම අහන්නෙත් නැහැ .එහෙම අහල වැඩක් නැහැ . දැන් නම් ගෙඩිය පිටින් දන්න එපා ,
RSI ඔක්කොම OVERBOUGHT වෙලා . මම හිතනවා රතු පාට දවස් 2 විතර ඒවි .....


