ගිය මාසේ ලක්ෂ 5 ගත්ත , ඉවසීම තමයි ඉතින් Crypto

chullahattipadopana

Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,189
    1,231
    113
    2025දි බොට ලක්ස 50ක් වගෙ එලියට ඇදගන්න පුලුවන් වෙවි
    2025 weddi.. ammo.. hithagannwath beri ganak hoyanna inne

    Don't promote gambling.
    It depends... kalabala naththam... investment ekak... kalabala nam gambling ekak
    ------ Post added on Feb 1, 2023 at 2:12 PM
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,362
    26,900
    113
    Kandy
    Mahinda-XP-Error.gif
    ira payanawa wage mainawa dala hadapanko ekak
     

    chullahattipadopana

    Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,189
    1,231
    113
    පොඩ්ඩක් ඉවසපන්. අදාල පුද්ගලයම කෝස් එකට තව ත්‍රෙඩ් එකක් දාවි. 🤐🤐🤐
    api nam cource walin neweii igena gatte... oka courcess karala igana ganna deyak neweyii thiyenne.. common sense thiyenne