ගීසා පිරමීඩ උඩ ඉදගෙන පොරක් ගහලා වැඩේ දෙල් &#35

cr34zyb0t

Well-known member
  • Dec 25, 2017
    894
    143
    63
    danne ne oi
    නොදකිං විතරක්. හැම තැනම හුකන්න බෑ කියල පෙන්නන්න උදාහරණයක් දුන්නහම pedophile ලු. ඇංකර් පීඩියා ප්‍රෝ එකක් අරගෙන බීපං.

    umba anchor walata sponser karanawa neda 🤭
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    ow ithin, eka ekkenage hethu wenas. thamage denuma bedaganna, prashnayakata uththarayak hoyaganna, free time ekata enawa, ect
    hoda post ehemath wetenawa e athara. hodai eka.
    ehmmmmm that's true ...

    mth enne awurudu keepekata masa 3,4 wge ..
    dn nm ehema wth nawith , new language ,
    course , book , music , etc etc karanna yomu
    wenna one ...

    habai ithin elakiriyen gaththu dewal godai..
    wena thanak na mehema ... :dull:
     

    blackheart

    Well-known member
  • Apr 30, 2019
    993
    686
    93
    උබටත් සෙට් වෙන ඒවා... උන්ගෙ ඇමති කෙසේ වෙතත් මමී නම් ආතල් එකක් ගන්න ඇති අවුරුදු දාස් ගානකට පස්සෙ
     
    • Like
    Reactions: D_Mad