ගුද සංසර්ගයට පිරිමි මෙච්චර කැමති ඇයි?

tupac97

Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,697
    113
    colombo
    Ridenne nadda ban?
    Wala film wala wage umbata ariyada?
    හරියට lube දාලා කළහම රිදෙන්නෑ බන් කැරිම ආතල් එකක් තියෙන්නේ..හැම එකාටම තේරෙන්නෑ හරියට කරන්න. මට ඇරියේ අයියයි මල්ලියි 😁 (උන් දෙන්නා නෑයෝ මන් උන්ගේ කවුරුත් නෙමෙයි)
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    Vagina eka loose wenneth na ekath myth ekak
    e godak sihala mittanta loose wenakam allan inna bari nisa! :LOL: :LOL: :LOL:


    15 second walin loose wenne naha.. adu gana 10 min wath yanawa., especially standing position ekedi.
    Sihalu godakata standing thiya missionary wath gahanna pana na ne!

    paya bageyak gusthi alluwanam inthin mona tharam kettu katu kallak unath bokkuwa wage thamai. juice enawa. ewa ekka nikam grease gapu mati godak wage thamai. enna enna loku wenawa. pasne e ka akka ape bijja loku wenne nathi eka. ehama una nam maru..
    pupe oya prasna na. tightness control karaganna puluwan ! specially puke ring eka adjest wenawa ne. eka loku unama automa wahenna ne parinamaya wela thiyenne.
    man me katha karane male+female gana . not male gay. ewa no idea..