අම්මලා කොහොමද ඔයගොල්ලොන්ගේ wife එක්කලයි සහෝදරයොන්ගේ wife එක්කලයි හැසිරෙන්නේ...
anawashya prashna...
owata uththara hoyanna yanna epa..
ganiwa balance karapan hema welema..
mona unath hema welema ammata mul thana deepan..
ganu 1000k ganna puluwan, eth eka ammai inne apata..
siyalla atha arala apith ekka ena ganu paw thama, eth mona karannada ban, siyalla atha arala ape thaththala ekka awa ammala apiwa adu paaduwak nathuwa us mahath karapu gaurawaya eyalata dennama one..
kawada hari dawasaka ube ganitath oya detama muna denna wenawa, eaka pahadili karala deepan poddak..
jaya ha sathuta...