ඔව්. අපි ලංකාවට ඉදන් යන රටටත්, යන රටේ ඉදන් ලංකාවටත් එක්ක රිටර්න් ටිකට් එක. අපි යන රටේ ගොඩක් කල් ඉන්නවනම්, ලංකාවට එන කොටසට අදාල මුදල් ගන්න පුළුවන්.
1st time fly karanawa nam window ekak gawa seat ekak gathtoth hondai....![]()




1st time fly karanawa nam window ekak gawa seat ekak gathtoth hondai....![]()

Yako kelinma airline eken ganna eka laabai.srilankan ehema mama fly karala athi anantha.eka eka hothabuwo gaawata yanne na yako.kelinma company ganne