ගෙදර පොටෝ ගහන්න බාස්ට සල්ලි ගෙවන රටක් 🙃🙃 现在享受 ????

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ලංකා ආන්ඩුවේ accounts chinese bank ekaka තියෙන්නෙ කොහොමද? අනිත් එක ඔය letter head එකේ ලංකා රජයේ seal එක නැත්තෙ ඇයි?
    HSBC එකේ නැද්ද ආණ්ඩුවෙ ගිනුම්???උබට හිතෙන්නෙ මේ චින බැoකුව කිවම චිනෙන් පාලනය කරනව කියල නැ , සියලුම බැoකු මහ බැoකුවෙන් පාලනය කරන්නෙ..

    පෝට් සිටි ලෙටර් හෙඩ් එකට මොකටද ආණ්ඩුවෙ සීල්???ආණ්ඩුවෙ සීල් ගහල ලෙටර් හෙඩ් තියෙන රාජය ආයතනයක් කියපන්කො බලන්ඩ,කොහේ ඉන්න මෝඩයෙක්ද මන්ද උබ නම්..🤣🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: redux

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,969
    18,103
    113
    HSBC එකේ නැද්ද ආණ්ඩුවෙ ගිනුම්???උබට හිතෙන්නෙ මේ චින බැoකුව කිවම චිනෙන් පාලනය කරනව කියල නැ , සියලුම බැoකු මහ බැoකුවෙන් පාලනය කරන්නෙ..

    පෝට් සිටි ලෙටර් හෙඩ් එකට මොකටද ආණ්ඩුවෙ සීල්???ආණ්ඩුවෙ සීල් ගහල ලෙටර් හෙඩ් තියෙන රාජය ආයතනයක් කියපන්කො බලන්ඩ,කොහේ ඉන්න මෝඩයෙක්ද මන්ද උබ නම්..🤣🤣🤣🤣
    Mun hitanne me cheene invest karanne pinata kiyala. Grant ekak dunnanan ekatat kiyai hingakanawa kiyala. Munwa 1950 ganan walatama yawwanan hari
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Mun hitanne me cheene invest karanne pinata kiyala. Grant ekak dunnanan ekatat kiyai hingakanawa kiyala. Munwa 1950 ganan walatama yawwanan hari
    මුන්ට තියෙන්නෙ කුහකම, මේව නොතේරීම නෙමේ පට්ට කුහකකම..උන් හිතන්නෙ පෝට් සිටිය හැදෙන එක පැත්තක් ඔපන් කරන එකෙන් උන්ගෙ විපක්ශෙට අවාසියි ලබන පාරවත් දිනා ගන්ඩ බැ කියන එක...එහෙම නැතුව ඔය බුරන ගු ඇන් පි පොන්නයන්ට ඇති චින විරෝදයක් නැ..


    පොන්න රනිල වරාය චිනට විකුනගෙන කද්දි මේ දැන් බුරාගෙන එන එක බැල්ලිගෙ පුතෙක් උන්නද මීක් කියන්ඩ ????? නැ එකෙක් උන්නෙ නැ ඔක්කොම ගු කොතේ රනිල් එක්ක පුක්කෙලි...
     
    • Haha
    Reactions: redux

    Swordfish27

    Active member
  • Jun 17, 2021
    208
    210
    43
    Independence SquareWedding PhotographyRs. 3,000.00 (for 03 hours)
    Other recordings & programmesFor 03 hours, Rs. 10,000.00. For additional hour Rs. 2,000.00
    Foreign RecordingsFor 03 hours, Rs. 20,000.00. For additional hour Rs. 2,000.00

    -------

    දාල ගූ නාන තෙර්ඩ් 🤣🤣🤣🤣
    ------ Post added on Jan 21, 2022 at 2:33 PM
    ගණන් ටිකක් වැඩි වගේ නේ ......???
     

    Attachments

    • Price Card.jpg
      Price Card.jpg
      74.8 KB · Views: 26

    Akithama

    Well-known member
  • May 24, 2014
    2,640
    2,547
    113
    හැම තැනම
    මුන්ට තියෙන්නෙ කුහකම, මේව නොතේරීම නෙමේ පට්ට කුහකකම..උන් හිතන්නෙ පෝට් සිටිය හැදෙන එක පැත්තක් ඔපන් කරන එකෙන් උන්ගෙ විපක්ශෙට අවාසියි ලබන පාරවත් දිනා ගන්ඩ බැ කියන එක...එහෙම නැතුව ඔය බුරන ගු ඇන් පි පොන්නයන්ට ඇති චින විරෝදයක් නැ..


    පොන්න රනිල වරාය චිනට විකුනගෙන කද්දි මේ දැන් බුරාගෙන එන එක බැල්ලිගෙ පුතෙක් උන්නද මීක් කියන්ඩ ????? නැ එකෙක් උන්නෙ නැ ඔක්කොම ගු කොතේ රනිල් එක්ක පුක්කෙලි...

    පොර්ට් සිටි ලංකාවට අයිතියි වගේ පොන්නයාගේ කතාව. අර වෙස නාකි මයින තමා ලංකාවේ ඉඩම් ටික චිනට සින්නකරව ලියල දෙන්නේ ඩොලර් හිග කන්න. තු නොදකින් මේ වගේ සෙවල නායකයෝ උන්ටම හරියන පොන්සියෝ රැළකුත් ඉන්නවා.ලෝකේ වටේට ඩොලර් ගිහ කකා ගිහින් ලංකාවට ඇවිත් හෙන පම්පෝරිය දෙනවා අපිට දැන් ඩොලර් තියෙනවා කියල. අන්තිමට ඉතින් මේ රටේ මිනිස්සුන්ගේ ළමයින්ගේ පරම් පරා ගානක් යනකන් අර ණය ගෙවන්න ඕනේ .

    අර තෙල් ටැංකි 51% ලංකාවට තියාගෙන 49% ඉන්දියාවට දීල හෙන පඩ ෂෝ එකක් දානවා ලංකාව තෙල් ටැංකි ටික බේර ගත්තා කියල. මුන් නම් මුදු සුකන්නෝ
     
    • Like
    Reactions: Silentmind_001

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    HSBC එකේ නැද්ද ආණ්ඩුවෙ ගිනුම්???උබට හිතෙන්නෙ මේ චින බැoකුව කිවම චිනෙන් පාලනය කරනව කියල නැ , සියලුම බැoකු මහ බැoකුවෙන් පාලනය කරන්නෙ..

    පෝට් සිටි ලෙටර් හෙඩ් එකට මොකටද ආණ්ඩුවෙ සීල්???ආණ්ඩුවෙ සීල් ගහල ලෙටර් හෙඩ් තියෙන රාජය ආයතනයක් කියපන්කො බලන්ඩ,කොහේ ඉන්න මෝඩයෙක්ද මන්ද උබ නම්..🤣🤣🤣🤣
    මම දන්න තරමට සියලු රජයේ ආයතන වල ගිනුම් රජයේ බැංකු වල තියෙන්න ඕනි.
    පකෝ රජයේ සීල් එක කිව්වෙ රාජ්‍ය ලාංජනය, පොර්ට් සිටි එක රජයේ දේපොලක් නම්, පොර්ට් සිටි කියන ආයතනයට තියන අයිතිය මොකක්ද සල්ලි ගන්න?
    Chec Portcity pvt ltd කියන එක Chinese company ekakda?
     
    • Like
    Reactions: Silentmind_001

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මම දන්න තරමට සියලු රජයේ ආයතන වල ගිනුම් රජයේ බැංකු වල තියෙන්න ඕනි.
    Uba monada pons danne

    පකෝ රජයේ සීල් එක කිව්වෙ රාජ්‍ය ලාංජනය, පොර්ට් සිටි එක රජයේ දේපොලක් නම්, පොර්ට් සිටි කියන ආයතනයට තියන අයිතිය මොකක්ද සල්ලි ගන්න?
    Chec Portcity pvt ltd කියන එක Chinese company ekakda?
    දැන් දුම්රිය ආණ්ඩුවෙනෙ ඒකෙ කොහෙද රාජයෙ සීල් එක තියෙන්නෙ?? මහජන ලoකා බැoකු කොහෙද පොන්ස් ඒවගෙ රජයේ සීල් එක තියෙන්නෙ, උබ හද්ද මෝඩයෙක්නෙ 🤣🤣🤣🤣

    පොර්ට් සිටි ලංකාවට අයිතියි වගේ පොන්නයාගේ කතාව. අර වෙස නාකි මයින තමා ලංකාවේ ඉඩම් ටික චිනට සින්නකරව ලියල දෙන්නේ ඩොලර් හිග කන්න. තු නොදකින් මේ වගේ සෙවල නායකයෝ උන්ටම හරියන පොන්සියෝ රැළකුත් ඉන්නවා.ලෝකේ වටේට ඩොලර් ගිහ කකා ගිහින් ලංකාවට ඇවිත් හෙන පම්පෝරිය දෙනවා අපිට දැන් ඩොලර් තියෙනවා කියල. අන්තිමට ඉතින් මේ රටේ මිනිස්සුන්ගේ ළමයින්ගේ පරම් පරා ගානක් යනකන් අර ණය ගෙවන්න ඕනේ .
    පෝට් සිටිය චිනට වික්ක ඔප්පුව හරි පනත හරි ඉදිරිපත් කරපන්..මේ උබලගෙ පොන්න රනිල වරාය චිනට වික්ක හැටි ඒකාලෙ උබල උන්නෙ නැනෙ නේද රනිල් එක්ක පුක් කෙලි බරටම මොන චීන විරෝධයක්ද නේද

    96568135_2776091725822632_8690153934410481664_n.jpg


    අර තෙල් ටැංකි 51% ලංකාවට තියාගෙන 49% ඉන්දියාවට දීල හෙන පඩ ෂෝ එකක් දානවා ලංකාව තෙල් ටැංකි ටික බේර ගත්තා කියල. මුන් නම් මුදු සුකන්නෝ
    තොපේ පොන්න රනිල තෙල් ටැකි 100 ඉන්දියාවට දුන්නම ශෝක් එතකොට මීක් නැ, 49%දුන්නොත් තමයි අවුල නේද පොන්නයො?????🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    ------ Post added on Jan 21, 2022 at 5:16 PM
     
    • Haha
    Reactions: wickuma

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Keeyak gannawada machan? Just curious
    defense ministry, culture ministry okkoma walata gihin approve ganna ona.. ad eke script eka okkoma unta kiyanna ona...
    eeta passe mathaka widiyata Rs 45,000 wage gewanna ona.. ekath denne payak ho 2k wage time ekakata witharai.. eeta passe baha

    වටේ යන්න දෙයක් නෑ, මම අරහුවෙ port city එක අයිති ලංකා අන්ඩුවටද නැද්ද කියලා.
    poddak hoyala balapan gong prashna ahanna issella...

    62 hectares - Owned by Government of Sri Lanka
    116 hectares - Owned for 99 Years by China Harbor Engineering Company
    91 hectares is common area, also owned by the GOSL, which includes roads, parks, etc.

    All the land owned by GOSL but china has 116 hectares for 99 years to recover their investment..

    China salli walin hadala thiyenne..
    ------ Post added on Jan 21, 2022 at 5:30 PM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: CuriousSoul

    CuriousSoul

    Well-known member
  • Dec 30, 2021
    282
    380
    63
    defense ministry, culture ministry okkoma walata gihin approve ganna ona.. ad eke script eka okkoma unta kiyanna ona...
    eeta passe mathaka widiyata Rs 45,000 wage gewanna ona.. ekath denne payak ho 2k wage time ekakata witharai.. eeta passe baha


    poddak hoyala balapan gong prashna ahanna issella...

    62 hectares - Owned by Government of Sri Lanka
    116 hectares - Owned for 99 Years by China Harbor Engineering Company
    91 hectares is common area, also owned by the GOSL, which includes roads, parks, etc.

    All the land owned by GOSL but china has 116 hectares for 99 years to recover their investment..

    China salli walin hadala thiyenne..
    ------ Post added on Jan 21, 2022 at 5:30 PM
    Ethakota machan mechchara gaanak gewanna oona, me bank ekata payment eka karanna wage rules hadanne kawda? Ewa ape governmrnt eka throughma yanna oonada?
     

    shenic88

    Well-known member
  • May 19, 2020
    1,511
    3,212
    113
    Sri Lanka
    ඔකේ කතා කරන්න සිද්ද වෙන ඒවා තව පටන් ගත්තේ නෑ බන්.. ඔය මොනවද.. නිකන් ෆොටෝ ගැහිල්ලක් නේ. ඕකට ඉතින් ගෙවන්න වෙනවා තමයි කොහේ ගැහුවත්. පිටරට කම්පැනි එකක් ලංකාවේ හෝටලයක් දැම්මොත් ලංකාවේ උන්ට අඩුවට කන්න දෙනවද? ඕවගේ කතා කරන්න සිද්ද වෙන සෙල්ලන් තව පටන් අරං නෑ... අඩුගානේ ඒවා තාම පේන මට්ටමේ නෑ.

     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,002
    40,909
    113
    නුදුරේම බෑන්ක් ඔප් චෛයිනා බයියන්ගෙ ඔපීසියල් බෑන්ක් පාට්නර් වෙනවා