ගෙදර සිට වැඩකිරීම ඔය කියන තරම් ජොලිද?

rumesh.fbi

Well-known member
  • May 31, 2009
    3,056
    4,835
    113
    මමත් කොරෝනා ආපු දවසෙ ඉදන් WFH. මටනම් දැන් මේක කරුමයක් වෙලා තියෙන්නෙ. ඒ මදිවට very high blood pressure, suger, cholesterol ඔක්කොම ඇවිල්ල. හිතට කිසි නිදහසක් නෑ. උදේට හවසය office යන ටිකේ traffic එකේ ඉන්න පැය 3ත් සැපයි බන් WFH වලට වඩා. තව ටික දවසකින් ජොබ් එකත් එපා වෙන සීන් එකක් තියෙන්නෙ
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,250
    27,960
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    මමත් කොරෝනා ආපු දවසෙ ඉදන් WFH. මටනම් දැන් මේක කරුමයක් වෙලා තියෙන්නෙ. ඒ මදිවට very high blood pressure, suger, cholesterol ඔක්කොම ඇවිල්ල. හිතට කිසි නිදහසක් නෑ. උදේට හවසය office යන ටිකේ traffic එකේ ඉන්න පැය 3ත් සැපයි බන් WFH වලට වඩා. තව ටික දවසකින් ජොබ් එකත් එපා වෙන සීන් එකක් තියෙන්නෙ

    how fucking old are you?
    what is your fucking job?
     

    soona

    Well-known member
  • May 28, 2009
    1,521
    774
    113
    near my sudu
    ඔව් ඕයි නැතුව. ජීවිතේ පළවෙනි වතාවට WFH පටන් ගත්තෙ ඊයෙ. මට නං මෙහෙම දිගටම තිබුණොත් හොඳටම හොඳයි. 😍😍

    තව මාසෙකට, අවුරුද්දකට පස්සෙත් අහපන් ආපහු අදහස් වෙනස් වෙයිද කියලා.
    Matath ohoma hithuna 2020 March wala, dan nam adahasa godak wenas wela :P . Podi eka inna hinda mehemawath hitha hadagena inne :P
     
    • Like
    Reactions: shenat

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113

    අජිත් පැරකුම් ජයසිංහ kauda mu? porage gedara tiyana prashna hamotama athi kiala hitan inne. doing WFH for years. better family life, better productivity , less health issues, less expenses, reduces city traffic problems, and we do not do jobs that physical presence is required. in terms of company, they save millions, no office space required, no food and maintenance , no security, no electricity and also there is no need to be in sri lanka or where i am. has worked staying few other countries. just have to do my work. think of it as a ticket to life time vacation. Something sri lankans really like​

     
    • Love
    Reactions: shenat

    naveenr

    Well-known member
  • Apr 17, 2017
    1,653
    1,781
    113

    අජිත් පැරකුම් ජයසිංහ kauda mu? porage gedara tiyana prashna hamotama athi kiala hitan inne. doing WFH for years. better family life, better productivity , less health issues, less expenses, reduces city traffic problems, and we do not do jobs that physical presence is required. in terms of company, they save millions, no office space required, no food and maintenance , no security, no electricity and also there is no need to be in sri lanka or where i am. has worked staying few other countries. just have to do my work. think of it as a ticket to life time vacation. Something sri lankans really like​

    අජිත් පැරකුම් ජයසිංහ pora patta nakiyek bn. u hithanne uta thiyena prasna hamaotama thiyenawa kiyala​

     
    • Like
    Reactions: shenat and mayadmax

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113

    අජිත් පැරකුම් ජයසිංහ kauda mu? porage gedara tiyana prashna hamotama athi kiala hitan inne. doing WFH for years. better family life, better productivity , less health issues, less expenses, reduces city traffic problems, and we do not do jobs that physical presence is required. in terms of company, they save millions, no office space required, no food and maintenance , no security, no electricity and also there is no need to be in sri lanka or where i am. has worked staying few other countries. just have to do my work. think of it as a ticket to life time vacation. Something sri lankans really like​

    මාත් හිතන් ඉන්නේ. ලැප් එකයි router එකයි අරගෙන කොහේ හරි කන්දක් මුදුනකට යන්න. සිග්නල් කොහොම වෙයිද දන්නේ නැ
     
    • Like
    Reactions: mayadmax

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,181
    1,416
    113
    dawas 5ma WFH num patta boring..week ekakata 3 days WFH karala 2 days office yanna thiyenawa num maru..e yana dawas deke hamadama rata kattiya dinner gihin athal ekak dala raa 12 ta withara gedar enna thibuna num maru..e wage WFH ekakta num asaii