patta..watinawa
DangerMan119 Well-known member Jul 17, 2013 6,027 1,324 113 on the ROOF Jan 25, 2021 #21 patta..watinawa
I indika250 Well-known member Mar 23, 2008 990 392 63 Jan 25, 2021 #22 godak minissu atmarthakami machan hoda thread akak ath hagiman anith akata yahapatak wayan kiyala hitala udau karana minissu tamange rassawa karana minissu adui machan godk lankawa minissunge hita kuhaka kama pirila tiyanna
godak minissu atmarthakami machan hoda thread akak ath hagiman anith akata yahapatak wayan kiyala hitala udau karana minissu tamange rassawa karana minissu adui machan godk lankawa minissunge hita kuhaka kama pirila tiyanna
-333- Well-known member Aug 3, 2014 10,403 13,325 113 33 ෆින්ලන්ඩ් Jan 25, 2021 #23 ගුඩි පෝස්ට් Reactions: NRTG
maticat Well-known member Jul 24, 2010 1,766 1,423 113 Jan 25, 2021 #25 කියන එක නං විස්තර ඇතුව හරියටම තියනවා, හෙනම අමාරුයි ඔය විදියට ගනං ලියන්න නං බාසව කැමතිකරගන්න. Reactions: Spiderman.Ayya
sawyer sweeten Well-known member Dec 31, 2015 2,922 2,705 113 Jan 25, 2021 #26 Watinawa Reactions: NRTG
RoHA99 Well-known member Dec 27, 2020 549 456 63 26 Jan 26, 2021 #27 මට ද්න්න තරමින් යාලුවෝ සෙට් කරන් අත්තිවාරමක් කපනවට වැඩිය හොදයි බැකෝ එකෙන් කපන එක.මොකද සැහෙන වියදමක් යනදවා යාලුවෝ සෙට් කරන් එහෙම වැඩක් කරන්න යද්දී... Reactions: MihiCherub, NRTG and Spiderman.Ayya
මට ද්න්න තරමින් යාලුවෝ සෙට් කරන් අත්තිවාරමක් කපනවට වැඩිය හොදයි බැකෝ එකෙන් කපන එක.මොකද සැහෙන වියදමක් යනදවා යාලුවෝ සෙට් කරන් එහෙම වැඩක් කරන්න යද්දී...
SpaceX Well-known member Dec 14, 2017 4,679 5,229 113 Jan 27, 2021 #28 මොකද මොනව වුණත් තමන් ජීවත්වෙන ගේ හදන මනුස්සයනෙ. අනික කෑම වේලක් කෙනෙකුට දුන්නට පවු නෑනෙ Click to expand...
මොකද මොනව වුණත් තමන් ජීවත්වෙන ගේ හදන මනුස්සයනෙ. අනික කෑම වේලක් කෙනෙකුට දුන්නට පවු නෑනෙ Click to expand...
charitha2011 Well-known member Jan 25, 2011 16,611 1 32,363 113 - උඩරට - May 23, 2021 #34 _BUMPER_ Reactions: NRTG
Spiderman.Ayya Well-known member Mar 26, 2016 3,329 2,391 113 Sep 9, 2021 #38 Dan nm geyak hadana hinee thawath dura yanwa, Video ekaka tibba lak 45kata hadapu geyak masa ganakata passe dan ekatama laksha 58ta wadi wela
Dan nm geyak hadana hinee thawath dura yanwa, Video ekaka tibba lak 45kata hadapu geyak masa ganakata passe dan ekatama laksha 58ta wadi wela
Jack_Sparrow Well-known member Jun 16, 2008 42,533 1 16,926 113 Black Pearl Sep 9, 2021 #39 Spiderman.Ayya said: Dan nm geyak hadana hinee thawath dura yanwa, Video ekaka tibba lak 45kata hadapu geyak masa ganakata passe dan ekatama laksha 58ta wadi wela Click to expand... me dawas wala gewal hadanna yanna epa ganath wedi hadanna yana kaleth wediy anika samahara dewal kadawal wala nathi wennat puluwan hodama de hadapu geyak ganna eka. aragena restore karala parissamin jivath wena eka Reactions: Spiderman.Ayya
Spiderman.Ayya said: Dan nm geyak hadana hinee thawath dura yanwa, Video ekaka tibba lak 45kata hadapu geyak masa ganakata passe dan ekatama laksha 58ta wadi wela Click to expand... me dawas wala gewal hadanna yanna epa ganath wedi hadanna yana kaleth wediy anika samahara dewal kadawal wala nathi wennat puluwan hodama de hadapu geyak ganna eka. aragena restore karala parissamin jivath wena eka
ML1987 Well-known member Mar 31, 2018 2,659 1 4,512 113 Matale Sep 9, 2021 #40 තෑන්ක්ස් Reactions: NRTG