Visit Giovanni's and eat all meat pizza
You'll never be regrate
You'll never be regrate
කීල්ස් අදිපති ඉතින් පීසා හට් ගියොත් චාටර් නේකීල්ස් එකෙ තියනවා 850ට ලාජ් පීස එකක්.
අරන් ගිහින්න මයික්රොවෙව් එකෙ දාල ගන්න තියෙන්නෙ
එක සුපිරි, මම ගන්නෙම එක තමය්
ow ekata sausages tikak daala gattama niyamaiකීල්ස් එකෙ තියනවා 850ට ලාජ් පීස එකක්.
අරන් ගිහින්න මයික්රොවෙව් එකෙ දාල ගන්න තියෙන්නෙ
එක සුපිරි, මම ගන්නෙම එක තමය්
කීල්ස් එකෙ තියනවා 850ට ලාජ් පීස එකක්.
අරන් ගිහින්න මයික්රොවෙව් එකෙ දාල ගන්න තියෙන්නෙ
එක සුපිරි, මම ගන්නෙම එක තමය්
I’ve never been there machan how’s the range?Visit Giovanni's and eat all meat pizza
You'll never be regrate
I didn't go there for the last 1 & 1/2 years bro with 2nd COVID wave. Earlier around 2.2 k wage. Thin crust wood fire pizza. Best I've eat. Now probably near 3 k may be.I’ve never been there machan how’s the range?
E unata KFC eke nam rasaibada බස්සන්ඩ one hinda masekin eliyen kawe neeee![]()
![]()
Depression hadanna epaa
pizzahut kimbula banis kaawa wagee tamai :Vsadly,kala thiyenne pizza hut & dominos witharai.
e deken nam dominos pattama hodai pizza hut walata wada. pizz hut eke bread eka uparima wadi, nikan paan kanawa wage.
dominos eke bread eka arata wada thin & toppings ehema pattama widiyata thiyenawa, eken dena oregano seasoning ekath ekka pattama rahai.
To @usa_nihaal
I don't know why, this video has been suggested to me in the google chrome interface.
Giovanni's is the best. No doubt. Watch this video. I have eaten from almost all the pizza places in Colombo. This is better than Roccos and Arthurs
FYI : Pizza Hut and Domino's good for breadlovers not pizza
lovers.