Machan ape geval issaraha 3mn handiyak thiyenne. Den me eliyata yaddi dekke biththarak 3-4 k witara kadala...nikan le pallam vage hena godak thibba...ain karala demmata aulak nadda? Savalakin ain karala danna baluwe...nattam heta udeta yanna bahe othanin....
Gedara minissu baninava ovva atha patha ganna yannepa kiyala...ehema aulak nahe ne....
Gedara minissu baninava ovva atha patha ganna yannepa kiyala...ehema aulak nahe ne....
