Sample video link ekak Inbox karanna. mata hambena issues tika kiyannamකොච්චර video දැම්මත් වැඩක් නෑ mokadda karanna oniii
igi game eka recode karala danna....Sample video link ekak Inbox karanna. mata hambena issues tika kiyannam
me wage promoting kale natnam ada kale beha wage
Uba trend eka balagena video danawa nam uselessdan tiyana trand eka mokadda??
screen recordingsUba trend eka balagena video danawa nam useless
Salli hambakranna balagena videos dana ekath useless.
Uba koi wage ewada danne? Just screen recordings da? Stream karana ewada?
useless 0 views.screen recordings
elauseless 0 views.
there is so many quality gameplay videos (with english voice) on the platform. if you can do better than them, do it.
nikan uba game eka gahana video eka dammata subs enne nam na puthe.
funny clips nam shape.
අනෙ තොගෙ අට්ටාලෙ.
එහෙම අට්ටාලයක් වත් නැති එකෙක් කතා කරයි..අනෙ තොගෙ අට්ටාලෙ.![]()
screen recordin detail kiuwot answer ekk dethahki
uba commentary krnwd?
voice over , screen record da?
video long eka kohomada?
denata views wadiyenma ghin tynne kiyd?
uba youtube channel ekak krnne ai ?