ගේ කුරැල්ලන්ගේ විවාහ සදහා ජනමත විචාරණය

twisted

Well-known member
  • Feb 21, 2008
    34,398
    818
    113
    upon purple clouds
    You people are crazy for trying to justify or invalidate homosexuality on medical grounds, none of you will ever prove the other wrong.

    This matter requires conscious and moral answers..not scientific.
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    look bitch I'm way too high right now to be replying to this thread, but you are always welcome to lick my asshole while fingering your own ;)

    From your above comment it's not hard to realize licking assholes is your favorite pass time activity.

    Ube appa lollek wela amma lolliyak wenta thibbe, ehema unanm tho wage napun sakayek ada naane
    Ballonta ema ukanta hithila nadda ban ubata?:confused::confused:
     

    twisted

    Well-known member
  • Feb 21, 2008
    34,398
    818
    113
    upon purple clouds
    Ube appa lollek wela amma lolliyak wenta thibbe, ehema unanm tho wage napun sakayek ada naane
    Ballonta ema ukanta hithila nadda ban ubata?:confused::confused:

    I knew you would soon bring my parents into this, cos that's the last resort for fucktards such as yourself :rofl: you are too fucking dumb to do anything else..

    I know you are a bitch and you would like me to fuck you, but even if I had a dog and that dog wanted to fuck you, I wouldn't let my dog :P
     

    wingman

    Well-known member
  • Oct 3, 2009
    7,691
    2,741
    113
    In this moment
    Owa samanya dwal unama wenne anthimedi kollektawath raata paare bahala yanta bari wena 1
    :baffled::baffled:
    Balapn hitheddith kochchara aprasannada :no:

    ඔව් බන්.. අයර්ලන්තයේ නම් මොක උනත් කමක් නෑ, ලංකාවට නම් ඕව අවශ්‍ය නෑ..
     

    sustharapuncha

    Well-known member
  • Dec 5, 2011
    1,772
    620
    113
    නොදන්න දේවල් කියවන්නේ නැතුව හිටියොත් හොදයි නේ?. ඉන්දියාවේ ගස් බදින්නේ manglik දෝශය තියෙන කොටයි, ඊට පස්සේ ඒක පස්සේ කපලා ගෑණි වෙන මිනිහෙක්ව බදිනවා.

    Mangalic dosha or not they are marrying right , it was meant to be a joke and seems like u don't understand jokes !
     

    sustharapuncha

    Well-known member
  • Dec 5, 2011
    1,772
    620
    113
    හැමෝම කියන දේ වල ඇත්තක් තියෙනවා , නමුත් වෙනකෙනක් ට හානියක් කරන්නේ නැත්තන් තමන්ගේ ශිෂ්නේ දාන්නේ මොන හිලට ද කියන එක එහාගෙදර මිනිහ ගේ අභිමතය අනුව නොවිය යුතියි කියන එකක්ය් මගේ මතය.
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    මෙක ජාන ගත දෙයක් නෙමේ මචන්, නිවුන් සහොදරයො ඉන්නවා එක්කෙනෙක් ගේ අනිකා එහෙම නොවන අය. ගේ වෙන්න ලොකු හෙතුවක් වෙනවා අපේ හයිපොතැලමසයට මවගෙන ටෙස්ටොස්ටෙරොන් හොමොනය අවස්ය ප්‍රමාන්යට නොලෙබුනාම. ඒක ගොඩක් වෙනවා අන්තිම දරුවට වගේ, මොකද මවගේ සරීරයේ ටෙස්ටොස්ටෙරොන් වලට විරුද්දව ප්‍රතිදේහ සක්තිමත් වෙනවා පිරිමි දරුවන් කීප් දෙනෙක් බිහි උනාම. හයිපොතැලමසය තමා කෙනෙක්ගේ සෙක්සුල් ඔරියෙන්ටෙසන් එකට දායක වෙන්නේ. බාහිර සාදක මත කෙනෙක් ගේ වෙනව කියන තර්කය බිදෙනවා බන් අර වගේ නිවුන් දරුවො ගැන කතා කරන කොට.

    මෙක ජාන ගත දෙයක් නෙමේ මචන්

    අනේ බන්, උබලගේ LGBTQ community එකේ එවුන් කියන තරමක් කියන්නේ එකිනෙකට පරස් පර විරෝධී කතානේ, උබ කියනවා මේක ජානගත එකක් නෙවෙයිලු දැන්, උබලගේ එවුන් කියන්නේ මේක ජානගත එකක්ලු.
    http://www.natureworldnews.com/articles/10443/20141118/homosexuality-genetic-strongest-evidence.htm

    එක එක තැන් වල, එක එක එවුන් එක එක කථා කියානවා.
    මේකෙන්ම බොරුව මාට්ටුනේ? මේකෙන්ම ඔප්පු වෙනවා නේද උබලට ඕනේ කොහොම හරි තමන්ගේ මතේ ඔප්පු කරගන්න ඕනේ කියලා. එකක් කියද්දි තව එකක්, තව එකක් කියද්දි තව එකක්. අනික බලපන් ගේ සීන් වලදි support කරන්න ඉන්නේ එකම සෙට් එකක් නේ මේකේ. උබලා අනෙක් ඒවාට පැත්ත පළාතේ එන්නේ නෑ, ආගම/රට ජාතිය ගැන කියවන්න කිසිම දේකට නෑ නමුත් ගේ එවුන්ව බේරගන්න නම් ඕන වෙලාවක ready.
    sustharapuncha, twisted, markhaloce, panchaz,dnsuriya.pp,yakshaya
    උබල ගේ නොවෙන්න ඇති නමුත් උබලා LGBTQ කියන එකේ එකකට හරි අයිති ඇති.

    okay දැන් උබ කියනවා "හයිපොතැලමසයට මවගෙන ටෙස්ටොස්ටෙරොන් හොමොනය අවස්ය ප්‍රමාන්යට "
    ඒක සම්පූර්ණයෙන්ම වැරදියි මචන්. ගර්භාෂය්දී අවම ප්‍රමාණයෙන් ටෙස්ටොස්ටෙරොන් දරුවාට නිරාවරණය වුනොත්, ඒ ළමයි ලොකු වෙනකොට, හෘද රෝග, තරබාරු කම, දියවැඩියාව, විෂාදය ,අරක නග්ග ගන්න බැරි කෙමෙන් පෙළිමේ අධික සම්භාවිතාවක් ගන්නවා. ඔව් මම දැක්කා උබ දාලා තිබ්බා RESEARCH කියන ඒවා Internet එකේ තියෙනවා නමුත් ඒවා පරස් පර විරොධියි මොකද low ටෙස්ටොස්ටෙරොන් ළමයාට නිරාවරණය වුනොත් ඒකෙන් මම කලින් කියපු ලෙඩ හැදීමේ සම්භාවිතාව වැඩියි නමුත් එහෙම ලෙඩ නැතුව ඉන්න ගේ එවුන් ඕන තරම් ඉන්නවා. ඉතින් උබේ තර්කය ඒකෙන්ම බිද වැටෙනවා.

    http://www.techtimes.com/articles/6...-obesity-heart-disease-in-adulthood-study.htm
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    හැමෝම කියන දේ වල ඇත්තක් තියෙනවා , නමුත් වෙනකෙනක් ට හානියක් කරන්නේ නැත්තන් තමන්ගේ ශිෂ්නේ දාන්නේ මොන හිලට ද කියන එක එහාගෙදර මිනිහ ගේ අභිමතය අනුව නොවිය යුතියි කියන එකක්ය් මගේ මතය.

    ඒක හරි, ඒක අපිට අදාළ නෑ. සමලිංගික ඒවාට මම විරුධ ඒවා legalize කරන්න යනකොට විතරයි.එහෙම නැතුව ගෙවල් අස්සේ මොක කරත් ඒක අපිට අදාළ නෑ. මේක legalize කරනකොට එකට විරුධ වෙන්න ඕනේ මොකද මේක legalize වුනොත්, සමලිංගිකත්වය එතනින් promote විල්ලක් වෙනවා, ඊට පස්සේ මේක නිසා සමලිංගික සංවිධාන වලට අවකාශය ලැබෙනවා, සමලිංගික වැඩමුළු පවත්වලා අහිංසක කොල්ලො/කෙල්ලොන්ව සමලිංගිකත්වයට යොමුකරවන්න (උන් දැනුත් ඕක කරනවා, පොඩ්ඩක් search කරලා බලපන් Internet එකේ මේ ගැන). ඔව් එහෙම කරවන්න පුලුවන් පොඩිකාලේ ඉදලා මේකට යොමුකෙරෙව්වොත්, brainwash කරොත්. ඊට පස්සේ මේක නිසා වෙන්නේ පිරිමි ළමයි අතර විශාල වශයෙන් ලිංගික සම්බන්ධතා යන එකයි මොකද sex වලට එනකොට හැම තිස්සේම කට්ටිය sex කරන්නේ නැත්තේ කෙල්ලෝ හැම තිස්සේම sex කරන්න කැමති නැති නිසයි ,pregnant වගේ වෙයි කියලා බය නිසයි නමුත් කොල්ලොන්ට මේ බය නෑ, ගොඩක් කොල්ලෝ ඕන වෙලාවක sex වලට ready, ඉතින් සමලිංගිකත්වය ව්‍යාප්තවීමෙන් වෙන්නේ කොල්ලෝ කොල්ලෝ ගහන්න දිගට හරහට ගන්න එකයි, මේකෙන් HIV/STD වගේ රෝග විශාළ වශයෙන් සමා‍ජයේ පැතිරෙන්න පුලුවන් (ඇත්තම කිව්වොත් HIV මුලින්ම සමාජයට ආවෙත් සමලිංගික එවුන් නිසයි). කෙල්ලොන්ට එනකොටත් තත්වය මේකයි, gay සම්බන්ධතා ගොඩක් වෙලාවට රදා පවතින්නේ ලිංගිකත්වය මතයි, lesbian සම්බන්ධතා වලදි ගොඩක් වෙලාවට තියෙන්නේ emotional dependency එකක්,ඒ කිව්වේ තනිකම පාළුව, කාන්සිය අයින් කරගන්න අනෙක් කෙනා මත යැපෙන එක. මේක ආදරය නෙවෙයි ඉතින් relationship හරි යන්නේ නෑ, මේවා ගොඩක් කල් යනකොට කඩාගෙන වැටෙනවා, අනික සමහර කෙල්ලෝ දැකලා ඇතිනේ, lesbian කිව්වම කොල්ලෝ වගේ ඉන්නේ, gay එවුන් කෙල්ලෝ වගේ ඉන්නේ, ඉතින් එහෙම කෙල්ලෝ/කොල්ලෝ හැසිරෙන්න ගත්තම වෙන්නේ සමාජයේ gender role එකට ලොකු බලපෑමක් එනවා, මේක සමාජයේ පැවැත්මට බලපානවා. ගෑණු පිරිමි වගෙයි, පිරිමි ගෑණූ වගෙයි ඉන්න ගත්තම වෙන්නේ මොකක්ද කියලා කියන්න ඕනේ නෑ නේ. සමලිංගිකත්වය සමාජයේ ව්‍යාප්ත වෙන්න ගත්තම අනික ජාතිය වර්ධනය වෙන්නෙත් නෑ, මුස්ලිම් එවුන් ළමයි හදයි අපේ එවුන් කොල්ලෝ ගගහා ඉදියි.

    අනික සමලිංගිකත්වය කිව්වම ඕකත් එක්ක LGBTQ ඔක්කොම එනවා.
    ඒ කිව්වේ Lesbian, Gay, transgender/cross dress/transsexual, questioning
    මේ වගේ LGBTQ community එකේ තියෙන හැම එකක්ම ගේ සීන් එක්ක legalize වෙනවා මොකද මේ හැම එකකම එකම සංවිධානයේ කොටස් නිසා, එතකොට මානසික ලෙඩ්ඩු සමාජයේ දෙගුණ/තෙගුණ වෙන එකයි වෙන්නේ. ඉතින් අපි සමාජයේ පැවැත්ම උදෙසා මේක legalize වෙන එකට එරෙහි වෙන්න ඕනේ. :) ගෙවල් අස්සේ උබලා මොක කරත් අපිට කමක් නෑ නමුත් මේක නීතිගත කරලා සමාජය විනාශ කරන්න එපා කියලයි මම අන්තිමට කියන්නේ. මම හිතන්නේ මට කියන්න තියෙන්නේ එච්චරයි.
     
    Last edited:

    Sheen10

    Member
    Mar 9, 2015
    601
    28
    0
    ඕක මානසික රෝගයක් නම් උඹට කලින් සයන්ටිස්ට්ස් ල ඒක හොයාගෙන කුකුලෝහ් :dull: :dull: :dull:
    පුළුවන්නම් රීසර්ච් පේපර් එකක් පල කරපංකො උඹ හොයාගත්තු කරුණුත් එක්ක :D :D :D
    ලඞ්කාවටත් ආඩම්බරයක් :D :D :D
    ඕනෙ කෙනෙක්ට තමන් කැමති කෙනෙකු බැඳීමේ නිදහස හා අයිතිය තිබිය යුතුයි :yes: :yes: :yes:
    අනික ජනගහනෙ පාලනය කරන්නත් ඕක මරු :D :D
    මරාගන්න ඕන්නෑ මරන්න ඕන්නෑ :D :D :D
    නිකංම අඩුවෙනව :yes: :yes:
    Sahoo ubala wage manasa wikurti wechcha ewun inna kan me loka winase atha langa
     

    twisted

    Well-known member
  • Feb 21, 2008
    34,398
    818
    113
    upon purple clouds
    අනේ බන්, උබලගේ LGBTQ community එකේ එවුන් කියන තරමක් කියන්නේ එකිනෙකට පරස් පර විරෝධී කතානේ, උබ කියනවා මේක ජානගත එකක් නෙවෙයිලු දැන්, උබලගේ එවුන් කියන්නේ මේක ජානගත එකක්ලු.
    http://www.natureworldnews.com/articles/10443/20141118/homosexuality-genetic-strongest-evidence.htm

    එක එක තැන් වල, එක එක එවුන් එක එක කථා කියානවා.
    මේකෙන්ම බොරුව මාට්ටුනේ? මේකෙන්ම ඔප්පු වෙනවා නේද උබලට ඕනේ කොහොම හරි තමන්ගේ මතේ ඔප්පු කරගන්න ඕනේ කියලා. එකක් කියද්දි තව එකක්, තව එකක් කියද්දි තව එකක්. අනික බලපන් ගේ සීන් වලදි support කරන්න ඉන්නේ එකම සෙට් එකක් නේ මේකේ. උබලා අනෙක් ඒවාට පැත්ත පළාතේ එන්නේ නෑ, ආගම/රට ජාතිය ගැන කියවන්න කිසිම දේකට නෑ නමුත් ගේ එවුන්ව බේරගන්න නම් ඕන වෙලාවක ready.
    sustharapuncha, twisted, markhaloce, panchaz,dnsuriya.pp,yakshaya
    උබල ගේ නොවෙන්න ඇති නමුත් උබලා LGBTQ කියන එකේ එකකට හරි අයිති ඇති.

    okay දැන් උබ කියනවා "හයිපොතැලමසයට මවගෙන ටෙස්ටොස්ටෙරොන් හොමොනය අවස්ය ප්‍රමාන්යට "
    ඒක සම්පූර්ණයෙන්ම වැරදියි මචන්. ගර්භාෂය්දී අවම ප්‍රමාණයෙන් ටෙස්ටොස්ටෙරොන් දරුවාට නිරාවරණය වුනොත්, ඒ ළමයි ලොකු වෙනකොට, හෘද රෝග, තරබාරු කම, දියවැඩියාව, විෂාදය ,අරක නග්ග ගන්න බැරි කෙමෙන් පෙළිමේ අධික සම්භාවිතාවක් ගන්නවා. ඔව් මම දැක්කා උබ දාලා තිබ්බා RESEARCH කියන ඒවා Internet එකේ තියෙනවා නමුත් ඒවා පරස් පර විරොධියි මොකද low ටෙස්ටොස්ටෙරොන් ළමයාට නිරාවරණය වුනොත් ඒකෙන් මම කලින් කියපු ලෙඩ හැදීමේ සම්භාවිතාව වැඩියි නමුත් එහෙම ලෙඩ නැතුව ඉන්න ගේ එවුන් ඕන තරම් ඉන්නවා. ඉතින් උබේ තර්කය ඒකෙන්ම බිද වැටෙනවා.

    http://www.techtimes.com/articles/6...-obesity-heart-disease-in-adulthood-study.htm

    I take no part in religion related threads because there is no point.

    but these are the kind of threads that people can read and be educated ..compare other ideas with their own. (I'm perfectly straight btw).

    What I see is you reading way too far into these things to justify your own convictions and trying to get other people to agree with you on same grounds.

    Other thing is, you are never going to convince us we are wrong and we are never going to convince you you are wrong. however, we live in a progressing world where every aspect of humanity is getting recognized.

    so whatever we do and say here will not have an effect on actually what's going on out there. cos disease or not, people will always belong to these other categories, they will always be opressed until better times come which I doubt.
     

    dnsuriya.pp

    Active member
  • Aug 20, 2013
    618
    69
    28
    New Zealand
    I take no part in religion related threads because there is no point.

    but these are the kind of threads that people can read and be educated ..compare other ideas with their own. (I'm perfectly straight btw).

    What I see is you reading way too far into these things to justify your own convictions and trying to get other people to agree with you on same grounds.

    Other thing is, you are never going to convince us we are wrong and we are never going to convince you you are wrong. however, we live in a progressing world where every aspect of humanity is getting recognized.

    so whatever we do and say here will not have an effect on actually what's going on out there. cos disease or not, people will always belong to these other categories, they will always be opressed until better times come which I doubt.

    :)
    respect you machang
     

    twisted

    Well-known member
  • Feb 21, 2008
    34,398
    818
    113
    upon purple clouds
    ඒක හරි, ඒක අපිට අදාළ නෑ. සමලිංගික ඒවාට මම විරුධ ඒවා legalize කරන්න යනකොට විතරයි.එහෙම නැතුව ගෙවල් අස්සේ මොක කරත් ඒක අපිට අදාළ නෑ. මේක legalize කරනකොට එකට විරුධ වෙන්න ඕනේ මොකද මේක legalize වුනොත්, සමලිංගිකත්වය එතනින් promote විල්ලක් වෙනවා, ඊට පස්සේ මේක නිසා සමලිංගික සංවිධාන වලට අවකාශය ලැබෙනවා, සමලිංගික වැඩමුළු පවත්වලා අහිංසක කොල්ලො/කෙල්ලොන්ව සමලිංගිකත්වයට යොමුකරවන්න (උන් දැනුත් ඕක කරනවා, පොඩ්ඩක් search කරලා බලපන් Internet එකේ මේ ගැන). ඔව් එහෙම කරවන්න පුලුවන් පොඩිකාලේ ඉදලා මේකට යොමුකෙරෙව්වොත්, brainwash කරොත්. ඊට පස්සේ මේක නිසා වෙන්නේ පිරිමි ළමයි අතර විශාල වශයෙන් ලිංගික සම්බන්ධතා යන එකයි මොකද sex වලට එනකොට හැම තිස්සේම කට්ටිය sex කරන්නේ නැත්තේ කෙල්ලෝ හැම තිස්සේම sex කරන්න කැමති නැති නිසයි ,pregnant වගේ වෙයි කියලා බය නිසයි නමුත් කොල්ලොන්ට මේ බය නෑ, ගොඩක් කොල්ලෝ ඕන වෙලාවක sex වලට ready, ඉතින් සමලිංගිකත්වය ව්‍යාප්තවීමෙන් වෙන්නේ කොල්ලෝ කොල්ලෝ ගහන්න දිගට හරහට ගන්න එකයි, මේකෙන් HIV/STD වගේ රෝග විශාළ වශයෙන් සමා‍ජයේ පැතිරෙන්න පුලුවන් (ඇත්තම කිව්වොත් HIV මුලින්ම සමාජයට ආවෙත් සමලිංගික එවුන් නිසයි). කෙල්ලොන්ට එනකොටත් තත්වය මේකයි, gay සම්බන්ධතා ගොඩක් වෙලාවට රදා පවතින්නේ ලිංගිකත්වය මතයි, lesbian සම්බන්ධතා වලදි ගොඩක් වෙලාවට තියෙන්නේ emotional dependency එකක්,ඒ කිව්වේ තනිකම පාළුව, කාන්සිය අයින් කරගන්න අනෙක් කෙනා මත යැපෙන එක. මේක ආදරය නෙවෙයි ඉතින් relationship හරි යන්නේ නෑ, මේවා ගොඩක් කල් යනකොට කඩාගෙන වැටෙනවා, අනික සමහර කෙල්ලෝ දැකලා ඇතිනේ, lesbian කිව්වම කොල්ලෝ වගේ ඉන්නේ, gay එවුන් කෙල්ලෝ වගේ ඉන්නේ, ඉතින් එහෙම කෙල්ලෝ/කොල්ලෝ හැසිරෙන්න ගත්තම වෙන්නේ සමාජයේ gender role එකට ලොකු බලපෑමක් එනවා, මේක සමාජයේ පැවැත්මට බලපානවා. ගෑණු පිරිමි වගෙයි, පිරිමි ගෑණූ වගෙයි ඉන්න ගත්තම වෙන්නේ මොකක්ද කියලා කියන්න ඕනේ නෑ නේ. සමලිංගිකත්වය සමාජයේ ව්‍යාප්ත වෙන්න ගත්තම අනික ජාතිය වර්ධනය වෙන්නෙත් නෑ, මුස්ලිම් එවුන් ළමයි හදයි අපේ එවුන් කොල්ලෝ ගගහා ඉදියි.

    අනික සමලිංගිකත්වය කිව්වම ඕකත් එක්ක LGBTQ ඔක්කොම එනවා.
    ඒ කිව්වේ Lesbian, Gay, transgender/cross dress/transsexual, questioning
    මේ වගේ LGBTQ community එකේ තියෙන හැම එකක්ම ගේ සීන් එක්ක legalize වෙනවා මොකද මේ හැම එකකම එකම සංවිධානයේ කොටස් නිසා, එතකොට මානසික ලෙඩ්ඩු සමාජයේ දෙගුණ/තෙගුණ වෙන එකයි වෙන්නේ. ඉතින් අපි සමාජයේ පැවැත්ම උදෙසා මේක legalize වෙන එකට එරෙහි වෙන්න ඕනේ. :) ගෙවල් අස්සේ උබලා මොක කරත් අපිට කමක් නෑ නමුත් මේක නීතිගත කරලා සමාජය විනාශ කරන්න එපා කියලයි මම අන්තිමට කියන්නේ. මම හිතන්නේ මට කියන්න තියෙන්නේ එච්චරයි.

    all the organized promoting aside, legalizing this will guarantee liberty of genuinely different people which is very much deserved.

    your concern about social destruction due to subsequent promotion of gay community seem to me to be bordering on paranoia. Nobody can be turn gay due to promotions, if somebody be turned gay due to legalization of the same, it is only because these people are not exactly sure about their sexuality.

    I think that would be better for those people to go over to other side and weigh all their options instead of suffering a life time on the wrong side. Society is made of individuals, I don't believe in a society where a significant number of individuals suffer unduely and undeservedly.
     

    mano3989

    Well-known member
  • Mar 25, 2011
    7,844
    839
    113
    මගෙනම් පුද්ගලික මතය මේක ස්වභාවධර්මයට පිටින් යාමක් වගෙ,ඒ වගෙම එක එකාගේ කැමැත්ත අපිට බලෙන් වෙනස් කරන්න බෑනේ.සමලිංගිකත්වය ඕනවට වඩා ප්‍රොමෝට් කරන එක තමා හිතා ගන්න බැරි.ඒක දැන් ත්‍රෙන්ඩ් එකක් වෙලා.උපතින්ම එනවනම් ඒක වෙනස් කරන්න බැරිද පුළුවන්ද කියලනම් දන්නේ නැහැ.ඒත් පසුකාලිනව විවිධ හේතු( අපයෝජන,අපහරණ,වැරදි අශ්‍රය ) උඩ ඕකට නැබුරු වෙන අය එකෙන් මුදවගන්න පුළුවන් කියලනම් දැකලා තියෙනවා.ඒ වගෙ අයව එකෙන මුදගන්න නැතුව නීතී හදලා ඕවා කමක් නැහැ ඔහොම්ම ඉඳහන් කියනවනම් ඒක වැරදි වැඩක්.
     

    sustharapuncha

    Well-known member
  • Dec 5, 2011
    1,772
    620
    113
    all the organized promoting aside, legalizing this will guarantee liberty of genuinely different people which is very much deserved.

    your concern about social destruction due to subsequent promotion of gay community seem to me to be bordering on paranoia. Nobody can be turn gay due to promotions, if somebody be turned gay due to legalization of the same, it is only because these people are not exactly sure about their sexuality.

    I think that would be better for those people to go over to other side and weigh all their options instead of suffering a life time on the wrong side. Society is made of individuals, I don't believe in a society where a significant number of individuals suffer unduely and undeservedly.

    completely agree with you , slavery was accepted in most of the religions and even have guidelines in quran I believe, it was a social norm at that time. anyone talking against that system considered as crazy , there was even (fake) Scientific research done to prove caucasians are superior and negroid brains are comparatively smaller.

    People argued what will happen if there's no slavery , we cant get things done, our children will be in danger (they can marry interracial) ect. Same thing happening here , Only difference is that they couldnt call abraham lincoln a black person, but they can call us Gay (not that im giving a shit).
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    all the organized promoting aside, legalizing this will guarantee liberty of genuinely different people which is very much deserved.

    your concern about social destruction due to subsequent promotion of gay community seem to me to be bordering on paranoia. Nobody can be turn gay due to promotions, if somebody be turned gay due to legalization of the same, it is only because these people are not exactly sure about their sexuality.

    I think that would be better for those people to go over to other side and weigh all their options instead of suffering a life time on the wrong side. Society is made of individuals, I don't believe in a society where a significant number of individuals suffer unduely and undeservedly.

    like I said early ,legalizing homosexuality will lead for a social destruction, and it doesn't happen in oneday ,it takes times and this starts from family and then spreads to society beside we can't forget how homosexuality links with STD, the whole HIV thing started from homosexuals. legalizing homosexuality will make the whole LGBTQ to be legalized and then pedophilia and then bestiality, the whole thing will ruin the family, children, society because of sodomy nature of some small number of people.
    people have various kind of desires and they always have a reason to justify it. you justify homosexuality with consent and they have their own reason to justify their desires. and everyone can come up with various kind of reasons and then at end nothing is wrong because everyone has a reason.

    I don't have paranoia, ,I am saying this based on facts. I think I clearly explained early why it happens. people can be turned gay because nobody born gay, the sexuality is much more fluid than you think. actually everyone is somewhat bisexual ,it's like 1% gay and and 99% straight or something like that and legalizing the homosexuality will push people to be more gay and less straight.

    people suffer all the time due to various kind of diseases and make them normalize doesn't cure them. they need help not equality.

    you said you are straight then I dunno why you are so worrying about this topic. if you are worrying about people, freedom, democracy then you can help poor people ,because in this country, some people don't even have enough food in their belly and a roof over their head.
     

    twisted

    Well-known member
  • Feb 21, 2008
    34,398
    818
    113
    upon purple clouds
    completely agree with you , slavery was accepted in most of the religions and even have guidelines in quran I believe, it was a social norm at that time. anyone talking against that system considered as crazy , there was even (fake) Scientific research done to prove caucasians are superior and negroid brains are comparatively smaller.

    People argued what will happen if there's no slavery , we cant get things done, our children will be in danger (they can marry interracial) ect. Same thing happening here , Only difference is that they couldnt call abraham lincoln a black person, but they can call us Gay (not that im giving a shit).

    Even if you take a religion, it's supposed to cover a part of human kind. even the society is the same, though we live in the same society, we can't expect everybody to strickly be in line with each and every social norm..we are not massly produced genatically engineered being, we are complex life forms with many variations, an ideal society would accept and acknowledge every variation as much as morally possible. :)
     

    twisted

    Well-known member
  • Feb 21, 2008
    34,398
    818
    113
    upon purple clouds
    like I said early ,legalizing homosexuality will lead for a social destruction, and it doesn't happen in oneday ,it takes times and this starts from family and then spreads to society beside we can't forget how homosexuality links with STD, the whole HIV thing started from homosexuals. legalizing homosexuality will make the whole LGBTQ to be legalized and then pedophilia and then bestiality, the whole thing will ruin the family, children, society because of sodomy nature of some small number of people.
    people have various kind of desires and they always have a reason to justify it. you justify homosexuality with consent and they have their own reason to justify their desires. and everyone can come up with various kind of reasons and then at end nothing is wrong because everyone has a reason.

    I don't have paranoia, ,I am saying this based on facts. I think I clearly explained early why it happens. people can be turned gay because nobody born gay, the sexuality is much more fluid than you think. actually everyone is somewhat bisexual ,it's like 1% gay and and 99% straight or something like that and legalizing the homosexuality will push people to be more gay and less straight.

    people suffer all the time due to various kind of diseases and make them normalize doesn't cure them. they need help not equality.

    you said you are straight then I dunno why you are so worrying about this topic. if you are worrying about people, freedom, democracy then you can help poor people ,because in this country, some people don't even have enough food in their belly and a roof over their head.

    if STD is a concern banning sex is not going to help, cos legal or not these things will happen, also, straight sex can very much help STD's. what should happen is not ban homosexuality given the room for STDs instead, along with legalization, should come awareness to prevent such diseases..society can be educated to prevent such things with proper precautions, but we live in a society where protection is used not to prevent STD but to prevent unneccessary conceptions. :) that is where actions should be taken.

    you say, homosexuality may be practiced in homes without being made legal, how is that going to help your concern about STD?

    If such actions as may be required by proper healthy precautions are followed then such risks may be minimalized don't you agree?

    Anyway, I do try to help the poor as much as I can, upto my capability which is not very much, you can believe it or not :D

    besides, everybody agrees poor needs to be helped, there's no argument about it, here, this is a moral question hence all these arguments. :)
     

    redcafe

    Well-known member
  • Jun 3, 2009
    1,907
    100
    63
    manussayanta lingayen apahasa karana eka weradi, hebei oawa neethigatha karanda ho anumatha karanawanang boho wita christian aya wenda ona, budu dahamenang ambusemiyan athra thiyena lingikathwayath onawata wada math wenawanng anumatha karai kiyala hithanda be, manushwargayage pewethma gena hitala anumatha karoth misak. ehema eke samalingikathwaya gena mata terenne pawak gewanawa wage budu dahamata anuwa, Buduhamuduruwan deshana karapu bankathawala thiyenawa kamye waradawa hesirunaama napunsakayo wela aathma ganang duk windinawa, ethandi terun karanne goda yana ekaa paww gewala goda yanwa, nethi bahutaraya thawath kamaye waradawa hesirila walen walatama yanwa kiyalai