ගෝඨාත් අනිවාර්යෙන්ම එල්ලුම් ගහට යනවා

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ගෝඨාත් අනිවාර්යෙන්ම... 09-12-2016 12:33 AM උබේ අම්මට බල්ලෝ හුකලා නේද තෝ ජාතක උනේ පොන්&#35
    ගෝඨාත් අනිවාර්යෙන්ම... 09-11-2016 11:35 PM mahinda ta kade yanna epa machan.
    ගෝඨාත් අනිවාර්යෙන්ම... 09-11-2016 07:59 PM Ai ube ammawat ellanna onane. Ube ammane mahindata hutta padda padda ariye. Palayan ponnayo metana puka nodee ube ammage welichcha huttatath aragena

    එක්සත් ජාතික ගේ ක්ලබ් එකේ වුන්ට රිදිලා මාහා සමනලයව එල්ලන්න ඕන කිවුවහම :lol:
    වද &න්නයට බනිද්දි ජාතියක් ජම්මයක් ආගමක් නැති unp තිරිසන්නුන්ට රිදෙනව එලිපිට කියාගන්ඩ කොන්ද පන නැ, රෙප් කපල මාරු වෙනව, ඔකුන්ගෙ මහ එකත් එහෙමනෙ යටිකුට්ටු වැඩ කරන්ඩයි දක්ශ, කොහොමත් ගැනියෙක් උන්නට ලමයෙක් හදාගන්ඩ බැරි *න්නයෙක්ට නායකය කියන නිවටයොනෙ ඔකුන්.
     
    • Like
    Reactions: ctooi

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ
    වද &න්නයට බනිද්දි ජාතියක් ජම්මයක් ආගමක් නැති unp තිරිසන්නුන්ට රිදෙනව එලිපිට කියාගන්ඩ කොන්ද පන නැ, රෙප් කපල මාරු වෙනව, ඔකුන්ගෙ මහ එකත් එහෙමනෙ යටිකුට්ටු වැඩ කරන්ඩයි දක්ශ, කොහොමත් ගැනියෙක් උන්නට ලමයෙක් හදාගන්ඩ බැරි *න්නයෙක්ට නායකය කියන නිවටයොනෙ ඔකුන්.

    unp උන් කතිරේ ගහන්නේ පොනිලට, පොනිලගේ ගැනිට අරින්න බැරි එක මතක් කරගෙන :)
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    ගෝඨාට අත තිබ්බ දවසට අත තිබ්බ උන්ගේ ඇටේ ඇටේ ගැලවෙයි. පුන්චි අම්ම පල්ලා
     
    • Like
    Reactions: ctooi

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Mama poduve kisima pakshakata support ekak natha. Chandaya dena davasata , Mama kalpana karanne , e vana vita country eka develop kirimata dayaka una pakshakata chandaya demi.Ehema dayaka una pakshayak nath nam, chandya denna noyami.
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Siyalu denage dana ganima pinisa, Lagadi davasaka Mama colombo giya velavaka , Ekathara colombo three wheel ekaka driver kenek mama samaga kiyapu kathavak mese liyami. Three wheel driver kiyapu vidiyatama liyami.
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    BUDU MAHATTHAYO, ADHA API KANNA BONNA KIYAK HARI UPAYAGANNE MEA THREE WHEEL EKA PARE BAYA NATHIVA YANNA PULUWAN NISA. BOMBA PUPARANNE NAHA. EKA NISA BAYA NATHIVA YANAVA, MINISSUTH BAYA NATHIVA THREE WHEEL VALA YANAVA. ETH KALAYAK THIBUNA MAHATTHAYO, MINISSU THREE WHEEL VALA GIYETH NAHA COLOMBO ROADS VALA ,GIYATH NITHARAMA KIYANAVA, VAHANA LAGIN YANNA EPA ,KOI VELAVE BOMBA PUPARAIDHA KIYALA DANNE NAHA KIYALA. ATH ADHA EMA KARADARA NAVATHILA. MINISSU THREE WHEEL VALA YANAVA BAYA NATHIVA,APITH BAYA NATHIVA THREE WHEEL DRIVE KARANAVA BAYA NATHIVA , BOMBA PUPARANNE NATHI NISA. MAMA HAMADAMA BUDDHA PILIMA VAHANSETA MAL THIYALA VADALA ENNE THREE WHEEL JOB EKATA. BUDU PILIMA VAHANSE LAGIN, GOTABAYA MAHATHYAI, MAHINDHA MAHATHAYAI DENNAGE PINTHURA DEKAK THIYALA THYENAVA. EMA PINTHURA DEKATATH HAMADAMA VADALA ENNE.
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    THREE WHEEL DRIVER MEHEMATH KIWWA.------DEHIVALA TRAIN EKE BOMBA PUPARAPU VELAVE MAMA E LAGA SITIYE THREE WHEEL EKE JOB EKATA. BUDU MAHATTHAYO, MAMA BOMBETA HASU UNA BADIN INNA AMMA KENEKVA USSAGENA AVILLA THREE WHEEL EKATA DA GATTHA HOSPITAL EKATA GENIYANNA. BUDU MAHATTHAYO [THREE WHEEL DRIVER CRYING] MOTHER GE BADE ATHULEY INNA PODI EKA GE KAKULAK BADEN ELIYATA PANNA. BUDU MAHATTHAYO, MOTHER GE BADEN KALLAK GALAVILA GIHILLA BOMBETA AHUVELA. DOSTHARA MATTHAYA LAGATA GENICCHAMA , DOSTHARA MATTHAYATH OLUWATA ATHA THIYA GATTHA. MEA VAGE DARSANA DAKINNA NOLABEVA KIYALA. BUDU MAHATTHAYO MEVA NATHARA KALEY APE RANAVIRUVO, WAR EKA DINANNA NAYAKATHVAYA DUNNE, MAHINDHA MAHATTHAYA,GOTABAYA MAHATTHAYA,SARATH FONSEKA MAHATTHAYA, ETHUMANLA MAMA HAMADAMA MAL THIYALA VADINAVA. Gamana avasanayedi mama gaman karapu three wheel eke gaman gasthuva 500 Rs vee thibuni. Mama ohuta 1000 Rs ma duni. 1000 Rs dena gaman mama ohuge eye eka diha baluwemi. Eyes kadulin piri rathu vee thibuni.
     
    Last edited:

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    වැරද්දක් කරා නං , ඒක ඔප්පු උනා නං , දඬුවම් තියෙන්න ඕනේ .. කොහොම කරත් ඉතින් මේ ආණ්ඩුව ගැන නං ෂුවර් කරන්න බෑ ඩීල් දාල එකටනේ ගේම ගහන්නේ .. උන් කෑවා නං අපිත් කන්න ඕනේ තියරියෙන් පරණ හොරු අල්ලයිද කියන එක තමා සැක.
     

    මරුසිරා

    Well-known member
  • Mar 5, 2012
    14,353
    1,577
    113
    out of the blue
    ඔව් ඔව් කොහොම හරි යවපන් .නැත්නම් ගෝට ආවොත් ඉස්සෙල්ලම යවන්නේ උබගේ බටලන්දේ බාප්පව .:lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: ctooi

    1NAPOLION

    Active member
  • May 28, 2016
    502
    62
    28
    earth

    Ube Amma Hambayata akihe huththa lewa kanna deelada huththiye uba epadune? ponnapakayek novee hambayata banahan nathinam nokuha indahan wesi. ape plan eka kanna epa madata panala.


    rep kapala ponna kathawak kiwwa ponna allage wesa ballo thoge ammata hukapu hatida me liyala thiyenne,payya kota
     

    sarika406

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    2,404
    2,002
    113
    අපිනේ එල්ලුම් ගස් යවන්නේ.උඹ කටවහන් හිටපිය

    එල්ලපන් තෝ වාගේ අවජාතක වේස බල්ලෙක්ව සරමේ පිහදාගත්තේ නැති පකයව
     
    • Like
    Reactions: NUWAN BUWA

    අල මල්ලි

    Well-known member
  • Aug 23, 2012
    988
    1,252
    93
    Somewhere in APAC
    ගෝටා වැරදි කරද නැද්ද කියන්න හරියටම කියන්න දන්නේ නෑ ..එත් මේවත් මතක තියා ගන්න මචන්...

    - අවු 30 ක යුද්ධය අවසන් කරන්න කොන්ද කෙලින් තියාගෙන වැඩ කරපු මිනිහෙක්.ෆොන්සේකා නෙවෙයි යුද්දේ දිනුවේ..ඒ ඒ ප්‍රදේශ වල හිටිය සේනාංක නායකයන් හරියට ප්ලැන් කරලා වැඩ කරපු නිසා.මේ හමුදාවම තමයි අවු 30 යුද්ධ කලේ..එත් එදා බැරි උන දේ අද කලේ ඒ නිලධාරීන්ට හරියට යුද්ධ කරන්න පහසුකම් , තීරණ ගන්න බලය දේශපාලන අධිකාරිය විසින් දුන්න නිසයි..කලින් හැමදාම උනේ දේශපාලකයන් යුද්ධය එයාලගේ වාසියට හරවා ගත්ත එක.මහින්ද විතරයි එක අරමුණකින් වැඩ කලේ ..චන්ද්‍රිකා උනත් "ජයසිකුරු "මෙහෙයුම කරද්දී ප්‍රභාකරන් අල්ලන්න ඔන්න මෙන්න තියෙද්දී විදේශ බලපෑම නිසා යුද්දේ නැවැත්තුව ..


    - කොළඹ ලස්සන කරන්න කෙලින් වැඩ කරපු මිනිහෙක් ( දියත පාර්ක් , නාවල වැලි පාර , floating market ..Independence arcade ..etc )
    - මොනවා උනත් පාතාලයට එරෙහිව හොදින් හෝ නරකින් ක්‍රියාත්මක උනා.( අපේ මිනිස්සුන්ට පතලේ එවුන් මරනකොට හරිම දුකයි..එත් අහිංසක මිනිස්සු පාතාලයෙන් මරලා දානකොට කිසිම අව්ලක් නෑ )...අද එළිපිට මිනිස්සු මරලා දානවා පාතාලයෙන් ඇවිල්ලා ..අවංක නිලධාරීන් පැහැරගෙන ගිහිල්ලා කපලා දානවා ...එහෙම කරන පාතාලය හොදින් හෝ නරකින් නවත්ත එකට දුක් උන ආණ්ඩුව පාතාලය නවත්තන්න මොනවද කලේ අද වෙනකන්..?


    කුහක කම කියන්නේ ලංකාවේ මිනිසුන්ගේ ජන්ම ගතියක්.මහින්දලා ඇති කරපු සංවර්ධන සංස්කෘතිය නැත්තන් අදටත් ලංකාව පරණ තැනම තමයි..අද ලංකාවේ අහස උසට අලුතින් ගොඩනැගිලි , හයිවේ හදන සංස්කෘතියක් මහින්ද ඇති කළා ..එකට පිටින් යන්න මේ ආණ්ඩුවටත් දැන් බෑ ..අපේ මිනිසුන්ගේ කුහකකම කියන්නේ උන හදපු පාර්ක් වල යනගමන් ..උන් හදපු හියිවේ වල යනගමන් උන්ට බනිනවා...මම අදටත් මහින්ද සහ ගොටභයට ගරු කරනවා ( අනිත් විමල් , ගොම්මම්පිල හු ** නම් එකෙක්වත් පෙන්න බෑ ) ,මොකදට රටට යමක් කළා.දැනෙන යමක් කළා..අද බස් එකක භය නැතිව යන්නේ මහින්ද නිසා .check point නැතිව යන්නේ මහින්ද නිසා ..ලෝකයේ වෙන රටවල බෝම්බ පිපිරෙනකොට මට මටක් වෙන්නෙම අපෙත් එහෙම කාලයක් තිබුනා කියල.ඒවගෙන් දුක් විදපු මිනිස්සු අදටත් මහින්දට ගරු කරනවා..මේ අලුත් පරම්පරාව තමයි ලංකාවේ අතීතය ගැන මොනවත් නොදැන දේශපාලකයන්ගේ රුකඩ වෙලා කහින්නේ .

    මට නම් මහින්ද හොරකමක් කළා කියන එක වැඩක් නැ ,,කවුරු ආවත් එදා ඉදන්ම මේක උනා...අපේ මෝඩ මිනිස්සු හැමදාම ඔය දේශපාලකයන් නටවනවා..එක නොහෙරෙන අපේ හරක් උන් කියන කියන විධිහට නටනවා...එක අපේ රටේ විටරක් නෙවෙයි ලෝකයේම වෙන්නේ එකයි..එත් දියුණු රටවල මේ තරම් රැවටෙන්නේ නෑ ..අපේ වගේ අන්ධ දේශපාලනය කරන්නේ නෑ මිනිස්සු..






    මේ කතාවට මමත් එකඟයි.. යුද්ධේ තියෙන කාලේ එකෙන් බැටකාපු මිනිස්සුන්ට විතරයි මේ තියන නිදහසේ අගය තේරෙන්නේ. කිරියේ දැන් වැඩිපුරම දේශපාලන ත්‍රෙඩ් දාන්නේ 94 - 2000 වගේ ඉපදුන එවුන්.. උන් දන්න මගුලකුත් නෑ. මුළු දවස පුරාම ගොසිප් ටිකක් කියවල ඒක මෙතන කියවන එක තමයි වැඩේ.

    අපි ඉස්සර ක්ලාස් යද්දී, නෑදෑ ගෙදරක යද්දී, ගෙදරින් එලියට බහින්නේ පුදුම භයකින්. දැන් පැය 3න් යන ගමනට ඉස්සර පැය 5ක්වත් යනවා. චෙක්පොයින්ට් 5 -6ක බැහැල, බෑග් පෙන්නලා තමයි යන්නේ. කවුරු මොනවා කිව්වත් මේ දේවල් අපේ මතකයෙන් අයින් වෙන්නේ නෑ.

    කිරියේ දාන ත්‍රෙඩ් වලට අදහස් දක්වන එකේ තේරුමක් නෑ. දැන් තියෙන්නෙම වැඩකට නැති රෙද්දවල්. එක්කෝ සෙක්ස්, නැත්තම් කෙල්ලෙක්, බැඳපු ගෑනි, නිළියෙක්, බඩුවක්, වැලක් තමයි. දැනුම එකතුකරගන්න පුළුවන් දේවල් අතලොස්සයි. මම කිරියට එන්නේ 2007 ඉඳන්, රෙජිස්ටර් වෙලා හිටියේ මගේ ඇත්ත නමින්. පස්සේ පස්සේ මේක වෙනස් වේගෙන එනකොට තමයි මේ ප්‍රොෆයිල් එක හැදුවේ. :yes::yes::yes:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: rajitha_ks

    bravehearts

    Well-known member
  • Sep 5, 2014
    4,039
    4,918
    113
    අල මල්ලි;20663509 said:
    මේ කතාවට මමත් එකඟයි.. යුද්ධේ තියෙන කාලේ එකෙන් බැටකාපු මිනිස්සුන්ට විතරයි මේ තියන නිදහසේ අගය තේරෙන්නේ. කිරියේ දැන් වැඩිපුරම දේශපාලන ත්‍රෙඩ් දාන්නේ 94 - 2000 වගේ ඉපදුන එවුන්.. උන් දන්න මගුලකුත් නෑ. මුළු දවස පුරාම ගොසිප් ටිකක් කියවල ඒක මෙතන කියවන එක තමයි වැඩේ.

    අපි ඉස්සර ක්ලාස් යද්දී, නෑදෑ ගෙදරක යද්දී, ගෙදරින් එලියට බහින්නේ පුදුම භයකින්. දැන් පැය 3න් යන ගමනට ඉස්සර පැය 5ක්වත් යනවා. චෙක්පොයින්ට් 5 -6ක බැහැල, බෑග් පෙන්නලා තමයි යන්නේ. කවුරු මොනවා කිව්වත් මේ දේවල් අපේ මතකයෙන් අයින් වෙන්නේ නෑ.

    කිරියේ දාන ත්‍රෙඩ් වලට අදහස් දක්වන එකේ තේරුමක් නෑ. දැන් තියෙන්නෙම වැඩකට නැති රෙද්දවල්. එක්කෝ සෙක්ස්, නැත්තම් කෙල්ලෙක්, බැඳපු ගෑනි, නිළියෙක්, බඩුවක්, වැලක් තමයි. දැනුම එකතුකරගන්න පුළුවන් දේවල් අතලොස්සයි. මම කිරියට එන්නේ 2007 ඉඳන්, රෙජිස්ටර් වෙලා හිටියේ මගේ ඇත්ත නමින්. පස්සේ පස්සේ මේක වෙනස් වේගෙන එනකොට තමයි මේ ප්‍රොෆයිල් එක හැදුවේ. :yes::yes::yes:



    ඔබේ කතාව හරියට හරි 95 න් පස්සේ ඉපදුන අය හිතන් ඉන්නේ MR තමා හිටපු දුෂ්ටම පාලකයා කියල ඒ අය දන්නේ නැහැ මේ රට කොහොම තිබ්බ එකද්ද කියල unp පාලන කාලේ JVP අය කරපු ඒවා මතකෙන් ගිලිහිලා ගිහිල්ල ඒ අයගේ දැන් කතාවෙන් කියවෙන්නේ ඒ අය තරම් හොද අය තවත් නැහැ කියල අන්තිමට වෙන්න යන්නේ මෙන්න මේ ටික


    2BRdOe.jpg

    pRNMga.jpg


     

    technomax

    Junior member
  • May 28, 2013
    92
    6
    18
    :yes:
    ගෝටා වැරදි කරද නැද්ද කියන්න හරියටම කියන්න දන්නේ නෑ ..එත් මේවත් මතක තියා ගන්න මචන්...

    - අවු 30 ක යුද්ධය අවසන් කරන්න කොන්ද කෙලින් තියාගෙන වැඩ කරපු මිනිහෙක්.ෆොන්සේකා නෙවෙයි යුද්දේ දිනුවේ..ඒ ඒ ප්‍රදේශ වල හිටිය සේනාංක නායකයන් හරියට ප්ලැන් කරලා වැඩ කරපු නිසා.මේ හමුදාවම තමයි අවු 30 යුද්ධ කලේ..එත් එදා බැරි උන දේ අද කලේ ඒ නිලධාරීන්ට හරියට යුද්ධ කරන්න පහසුකම් , තීරණ ගන්න බලය දේශපාලන අධිකාරිය විසින් දුන්න නිසයි..කලින් හැමදාම උනේ දේශපාලකයන් යුද්ධය එයාලගේ වාසියට හරවා ගත්ත එක.මහින්ද විතරයි එක අරමුණකින් වැඩ කලේ ..චන්ද්‍රිකා උනත් "ජයසිකුරු "මෙහෙයුම කරද්දී ප්‍රභාකරන් අල්ලන්න ඔන්න මෙන්න තියෙද්දී විදේශ බලපෑම නිසා යුද්දේ නැවැත්තුව ..


    - කොළඹ ලස්සන කරන්න කෙලින් වැඩ කරපු මිනිහෙක් ( දියත පාර්ක් , නාවල වැලි පාර , floating market ..Independence arcade ..etc )
    - මොනවා උනත් පාතාලයට එරෙහිව හොදින් හෝ නරකින් ක්‍රියාත්මක උනා.( අපේ මිනිස්සුන්ට පතලේ එවුන් මරනකොට හරිම දුකයි..එත් අහිංසක මිනිස්සු පාතාලයෙන් මරලා දානකොට කිසිම අව්ලක් නෑ )...අද එළිපිට මිනිස්සු මරලා දානවා පාතාලයෙන් ඇවිල්ලා ..අවංක නිලධාරීන් පැහැරගෙන ගිහිල්ලා කපලා දානවා ...එහෙම කරන පාතාලය හොදින් හෝ නරකින් නවත්ත එකට දුක් උන ආණ්ඩුව පාතාලය නවත්තන්න මොනවද කලේ අද වෙනකන්..?


    කුහක කම කියන්නේ ලංකාවේ මිනිසුන්ගේ ජන්ම ගතියක්.මහින්දලා ඇති කරපු සංවර්ධන සංස්කෘතිය නැත්තන් අදටත් ලංකාව පරණ තැනම තමයි..අද ලංකාවේ අහස උසට අලුතින් ගොඩනැගිලි , හයිවේ හදන සංස්කෘතියක් මහින්ද ඇති කළා ..එකට පිටින් යන්න මේ ආණ්ඩුවටත් දැන් බෑ ..අපේ මිනිසුන්ගේ කුහකකම කියන්නේ උන හදපු පාර්ක් වල යනගමන් ..උන් හදපු හියිවේ වල යනගමන් උන්ට බනිනවා...මම අදටත් මහින්ද සහ ගොටභයට ගරු කරනවා ( අනිත් විමල් , ගොම්මම්පිල හු ** නම් එකෙක්වත් පෙන්න බෑ ) ,මොකදට රටට යමක් කළා.දැනෙන යමක් කළා..අද බස් එකක භය නැතිව යන්නේ මහින්ද නිසා .check point නැතිව යන්නේ මහින්ද නිසා ..ලෝකයේ වෙන රටවල බෝම්බ පිපිරෙනකොට මට මටක් වෙන්නෙම අපෙත් එහෙම කාලයක් තිබුනා කියල.ඒවගෙන් දුක් විදපු මිනිස්සු අදටත් මහින්දට ගරු කරනවා..මේ අලුත් පරම්පරාව තමයි ලංකාවේ අතීතය ගැන මොනවත් නොදැන දේශපාලකයන්ගේ රුකඩ වෙලා කහින්නේ .

    මට නම් මහින්ද හොරකමක් කළා කියන එක වැඩක් නැ ,,කවුරු ආවත් එදා ඉදන්ම මේක උනා...අපේ මෝඩ මිනිස්සු හැමදාම ඔය දේශපාලකයන් නටවනවා..එක නොහෙරෙන අපේ හරක් උන් කියන කියන විධිහට නටනවා...එක අපේ රටේ විටරක් නෙවෙයි ලෝකයේම වෙන්නේ එකයි..එත් දියුණු රටවල මේ තරම් රැවටෙන්නේ නෑ ..අපේ වගේ අන්ධ දේශපාලනය කරන්නේ නෑ මිනිස්සු..




    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    අල මල්ලි;20663509 said:
    මේ කතාවට මමත් එකඟයි.. යුද්ධේ තියෙන කාලේ එකෙන් බැටකාපු මිනිස්සුන්ට විතරයි මේ තියන නිදහසේ අගය තේරෙන්නේ. කිරියේ දැන් වැඩිපුරම දේශපාලන ත්‍රෙඩ් දාන්නේ 94 - 2000 වගේ ඉපදුන එවුන්.. උන් දන්න මගුලකුත් නෑ. මුළු දවස පුරාම ගොසිප් ටිකක් කියවල ඒක මෙතන කියවන එක තමයි වැඩේ.

    අපි ඉස්සර ක්ලාස් යද්දී, නෑදෑ ගෙදරක යද්දී, ගෙදරින් එලියට බහින්නේ පුදුම භයකින්. දැන් පැය 3න් යන ගමනට ඉස්සර පැය 5ක්වත් යනවා. චෙක්පොයින්ට් 5 -6ක බැහැල, බෑග් පෙන්නලා තමයි යන්නේ. කවුරු මොනවා කිව්වත් මේ දේවල් අපේ මතකයෙන් අයින් වෙන්නේ නෑ.

    කිරියේ දාන ත්‍රෙඩ් වලට අදහස් දක්වන එකේ තේරුමක් නෑ. දැන් තියෙන්නෙම වැඩකට නැති රෙද්දවල්. එක්කෝ සෙක්ස්, නැත්තම් කෙල්ලෙක්, බැඳපු ගෑනි, නිළියෙක්, බඩුවක්, වැලක් තමයි. දැනුම එකතුකරගන්න පුළුවන් දේවල් අතලොස්සයි. මම කිරියට එන්නේ 2007 ඉඳන්, රෙජිස්ටර් වෙලා හිටියේ මගේ ඇත්ත නමින්. පස්සේ පස්සේ මේක වෙනස් වේගෙන එනකොට තමයි මේ ප්‍රොෆයිල් එක හැදුවේ. :yes::yes::yes:

    true story.
    88-89 කාලෙ මිනිස්සු පාර අයිනෙ පුච්චල දාල තියෙන තැන් වලින් යනකොට ඒව දකියි කියල අම්ම සාරි පොටෙන් මගෙ ඇස් දෙක වහගෙන ගිය හැටි මට තාම මතකයි. :(
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    ගෝඨාත් අනිවාර්යෙන්ම... 09-12-2016 12:33 AM උබේ අම්මට බල්ලෝ හුකලා නේද තෝ ජාතක උනේ පොන්#
    ගෝඨාත් අනිවාර්යෙන්ම... 09-11-2016 11:35 PM mahinda ta kade yanna epa machan.
    ගෝඨාත් අනිවාර්යෙන්ම... 09-11-2016 07:59 PM Ai ube ammawat ellanna onane. Ube ammane mahindata hutta padda padda ariye. Palayan ponnayo metana puka nodee ube ammage welichcha huttatath aragena

    එක්සත් ජාතික ගේ ක්ලබ් එකේ වුන්ට රිදිලා මාහා සමනලයව එල්ලන්න ඕන කිවුවහම :lol:

    ranilge kolukara ponnayek mageth rep kapala :lol:
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Yugayak thibuna , colombo area eke job valata yana aya----- mother and father dennama eka bus eke yanne naha. Bombeta ahuvela , daruvanta dennama nathi vei kiyana bayata. Eka nisa mother and father bus dekaka thama giye godak denekge. Meva boru neve. Sampurrna attha.
     

    Similar threads