අල මල්ලි;20663509 said:මේ කතාවට මමත් එකඟයි.. යුද්ධේ තියෙන කාලේ එකෙන් බැටකාපු මිනිස්සුන්ට විතරයි මේ තියන නිදහසේ අගය තේරෙන්නේ. කිරියේ දැන් වැඩිපුරම දේශපාලන ත්රෙඩ් දාන්නේ 94 - 2000 වගේ ඉපදුන එවුන්.. උන් දන්න මගුලකුත් නෑ. මුළු දවස පුරාම ගොසිප් ටිකක් කියවල ඒක මෙතන කියවන එක තමයි වැඩේ.
අපි ඉස්සර ක්ලාස් යද්දී, නෑදෑ ගෙදරක යද්දී, ගෙදරින් එලියට බහින්නේ පුදුම භයකින්. දැන් පැය 3න් යන ගමනට ඉස්සර පැය 5ක්වත් යනවා. චෙක්පොයින්ට් 5 -6ක බැහැල, බෑග් පෙන්නලා තමයි යන්නේ. කවුරු මොනවා කිව්වත් මේ දේවල් අපේ මතකයෙන් අයින් වෙන්නේ නෑ.
කිරියේ දාන ත්රෙඩ් වලට අදහස් දක්වන එකේ තේරුමක් නෑ. දැන් තියෙන්නෙම වැඩකට නැති රෙද්දවල්. එක්කෝ සෙක්ස්, නැත්තම් කෙල්ලෙක්, බැඳපු ගෑනි, නිළියෙක්, බඩුවක්, වැලක් තමයි. දැනුම එකතුකරගන්න පුළුවන් දේවල් අතලොස්සයි. මම කිරියට එන්නේ 2007 ඉඳන්, රෙජිස්ටර් වෙලා හිටියේ මගේ ඇත්ත නමින්. පස්සේ පස්සේ මේක වෙනස් වේගෙන එනකොට තමයි මේ ප්රොෆයිල් එක හැදුවේ.![]()
mama colombo awe yudde anthima kale, hamadama colombo eddi katubadde check point eken bahinna ona bag latta lotta okkoma aran, irida hawasa enne, amma raatath kama eka hadala denawa, ithin ekatath ana ana balanawa ban bombayak da kiyala
eke waradak na eka unge duty eka, bus 5-6k nawattala eka ekaa check karaddi mata hithenawa methana eka kotiyek hari idala bomb blast ekak karoth mamath methanama kali wela yanawa neda kiyala, katha karala wadak na ban e kale ganaeka parak bus ekaka katawath aithi nathi bag ekak thibila,bus eka yana gaman minissu bus eken panne
anthime baladdi eka kata hari amataka wela giyapu ekak, colombo - matara apu ambalangoda hariyedi 2007 di wage blast wechcha bombe thibba bus ekata math naginawa thawa payak withara late una nam, age mail smile wenawa mathak weddi 




