mulu lokema issarata yaddi api awurudu 50k passata yanawa
Ratak diyunu wenna minissu efficient weda karanna basic necessities hariyata tiyenna oni
parippu tika ganna, haal tika ganna minissu polim wala innawanam unta wena wedak karaganna welawak naha
diyunu ratawal wala kana bona dewal, transport wage infrastructure hariyata tiyenne minissunta weda gana focus karanna
kelinma balanna software companies, engineers lata kanna bonna denawa, sapa sampath denawa, ehema denne etakota employees lata wena ewa gana worry wenna deyak naha weda gana witarak focus karanna, etakota output eka wediy