ගෝඨාභය නැති කොළඹට සිදුවුණ නස්පැත්තිය…

GrandJury

Member
Jan 24, 2015
1,137
131
0
ගෝඨාභය නැති කොළඹට සිදුවුණ නස්පැත්තිය…

බුද්දිය භාවිතා කරන අයට පමනයි

11021220_659397420827951_977482080653040282_n.jpg

10341737_659397334161293_742594787569218115_n.jpg

10401338_659397440827949_2584240325270524687_n.jpg

11013561_659397384161288_5306473882184113770_n.jpg

1619517_659397370827956_5082551613333849038_n.jpg

11102623_659397400827953_7883254224280060766_n.jpg

11101216_659397367494623_3150955367158952863_n.jpg

11079628_659397317494628_3873322693825838829_n.jpg

11130099_659397454161281_6255931057526067100_n.jpg

19621_659397357494624_2568035800767834595_n.jpg

10933860_659397467494613_3753177626847922110_n.jpg

මේවා ගත්තේ බුකියෙන්.

මම අඇස් දෙකටම දැකපුව තමා කටුබැද්දෙ බගෙට හදපු ඇවිදින මන්තීරුව, සවුත්තු වේගෙන යන පිල්ලෑව පාර්ක් එක, තෙත් බිම් උඩ්‍යානය.

 

Radioactive

Member
Jul 22, 2014
10,047
732
0
p0mDar4.png



ජනාධිපවතිවරණය තිබ්බේ ජනවාරි 8 වෙනිදා. ඔය ජනවාරි 4 නේ, එදාත් ගෝඨට බලය තිබ්බේ.
 

sali07

Member
Oct 27, 2008
6,793
301
0
37
@ Home
p0mDar4.png



ජනාධිපවතිවරණය තිබ්බේ ජනවාරි 8 වෙනිදා. ඔය ජනවාරි 4 නේ, එදාත් ගෝඨට බලය තිබ්බේ.

:rofl: ube pc eke ohoma unata gahapu cam eke date/month/year wenna ati fromat eka :rofl:
 

rocat90

Well-known member
  • Dec 14, 2012
    10,841
    1,392
    113
    p0mDar4.png



    ජනාධිපවතිවරණය තිබ්බේ ජනවාරි 8 වෙනිදා. ඔය ජනවාරි 4 නේ, එදාත් ගෝඨට බලය තිබ්බේ.

    මේක කොහෙද තිබ්බේ
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    :rofl: ube pc eke ohoma unata gahapu cam eke date/month/year wenna ati fromat eka :rofl:

    :D ඉතින් බන් ඔය ගත්ත එකාගේ කැම් එකේ තියෙන්නෙත් normal computers වල date format එකද දන්නේ නෑ නේ ,උබට ඔප්පු කරන්න බෑ නේ හරියටම ගත්ත එකාගේ කැම් එකේ තියෙන date format එක මොකක්ද කියලා, ඒක එක්කෝ month/day/year එක්කෝ day/month/year :P:P:P. :rofl:
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    :D ඉතින් බන් ඔය ගත්ත එකාගේ කැම් එකේ තියෙන්නෙත් normal computers වල date format එකද දන්නේ නෑ නේ ,උබට ඔප්පු කරන්න බෑ නේ හරියටම ගත්ත එකාගේ කැම් එකේ තියෙන date format එක මොකක්ද කියලා, ඒක එක්කෝ month/day/year එක්කෝ day/month/year :P:P:P. :rofl:

    ඒ උනාට මේකේ තියෙන සමහර තැන් මෙහෙම තමයි බන් ! කොළඹ ආව නං උබට දකින්න තිබ්බ :(
     

    mano3989

    Well-known member
  • Mar 25, 2011
    7,844
    839
    113
    :yes: US English වල මාසේ මුළට, British වල මැදට

    colombo awithma balahan ban,kadala ayin karpu kada himin sare dagena enawa.godak ewa nadaththu kale army,navy,csd eken.dan e ayagen ain karala.diyathe car park eke ticket kadanawa.mona anduwa awath me hoda wada nawaththanna hoda naha.aparadayak
     
    Last edited:

    SLCRI

    Well-known member
  • Feb 28, 2011
    8,076
    1,060
    113
    Colombo lassana karanna kalin thawa godak weda thiyenawa ban karanna. nikan nodanna kiri sappayo wage hesirenna epa.Yako maha ekaa nisa, api loketama nayai ban
     

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    සමහරතැන් එදත් ඒමයි අදත් ඒමයි බොලව් .. ඹය ටවුන් හෝල් විහාරමහාදේවි ඒවා එහෙම්මමයි..
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    සමහරතැන් එදත් ඒමයි අදත් ඒමයි බොලව් .. ඹය ටවුන් හෝල් විහාරමහාදේවි ඒවා එහෙම්මමයි..
    ඒ කතාව සහතික ඇත්ත.:yes:
     

    Wal MAMA

    Well-known member
  • Oct 29, 2014
    1,132
    107
    63
    මට නම් පේන්නෙ පොරක් කුනු ලොරිය එන්න ඉස්සෙල්ල හනිකට
    පොටෝ කෑලි කීපයක් ගහගෙන elakiri යෙ දාන්න.
    :yes:
     

    rajith123

    Well-known member
  • May 4, 2007
    1,625
    173
    63
    ඉතින් දැන් මොකද්ද කියන්නේ? රාජපක්ෂ හොරු ටික ආයෙත් ගේමු කියලද?