ගෝඨාභය නැති කොළඹට සිදුවුණ නස්පැත්තිය…
බුද්දිය භාවිතා කරන අයට පමනයි
මේවා ගත්තේ බුකියෙන්.
මම අඇස් දෙකටම දැකපුව තමා කටුබැද්දෙ බගෙට හදපු ඇවිදින මන්තීරුව, සවුත්තු වේගෙන යන පිල්ලෑව පාර්ක් එක, තෙත් බිම් උඩ්යානය.
මේවා ගත්තේ බුකියෙන්.
මම අඇස් දෙකටම දැකපුව තමා කටුබැද්දෙ බගෙට හදපු ඇවිදින මන්තීරුව, සවුත්තු වේගෙන යන පිල්ලෑව පාර්ක් එක, තෙත් බිම් උඩ්යානය.

ඒකනෙ නේද බන්
ube pc eke ohoma unata gahapu cam eke date/month/year wenna ati fromat eka
ඉතින් බන් ඔය ගත්ත එකාගේ කැම් එකේ තියෙන්නෙත් normal computers වල date format එකද දන්නේ නෑ නේ ,උබට ඔප්පු කරන්න බෑ නේ හරියටම ගත්ත එකාගේ කැම් එකේ තියෙන date format එක මොකක්ද කියලා, ඒක එක්කෝ month/day/year එක්කෝ day/month/year 
US English වල මාසේ මුළට, British වල මැදට