යසයි මිතුර යසයි..Sex kiyanne machan mulika minis ayithiwaasikemak
Lankawa diyunu naththeth sex nethi hinda
යසයි මිතුර යසයි..Sex kiyanne machan mulika minis ayithiwaasikemak
Lankawa diyunu naththeth sex nethi hinda
Ethakota eka rajayata yaithi nadda ban?අපෝ පුදුම අදෝනාවක් තියෙන්නෙ උබල වගේ එවුන්ගෙන් මේ ටිකේ. ඒකිගේ චූ පැත්ත ඕන කෙනෙක්ට දෙන්න අපෙන් අහන්න ඕනේ නෑනේ. ඒක ඒකිගේ අයිතියනේ. දර්මේ අයියා වියදම් කරෙත් අපෙයි උබෙයි සල්ලි නෙමෙයි. ක්රිකට් බෝර්ඩ් එක ප්රයිවර්ට් සෙක්ටර් එකක්. ඔච්චරටම පුප නලියනවනම් ICC එකට කම්පේල්න් එකක් දාපන්. හැබැයි මන් හිතන්නේ නෑ උන්ට දැම්මත් ඕක ගනන් ගනීවී කියලා.
සෑහෙන්න සැප දීලා ඇති මෙච්චර රිවෝඩ්ස් ගන්න
my3 පල්ලෙවත්ත ගමරාළලාගේඒ වුනාට ශලනී අර නාකි කලු කෑත අන්කල්ගේ පිප්පිය උරනවා කියලා හිතෙන කොටත් මයිත්රීපාලට ඈඩෙනවා ඈති
නුලෙත් ඉන්නවනේ බැල්ලිගෙ පුතාලා ටිකක් වැරැද්ද විවේචනය කරන උන් ඉරිසියාකාරයෝ කියලා කියන. අන්න උන් තමයි ෆොටෝ බලලා අතේ ගහන උන් සක්කිලි බැල්ලියන්ගේ. උන්ට හරියට රිදෙනවා මයිලක්වත් අල්ලලා නැති ජංගි කෑලි වලට බැන්නම.
වැරැද්ද කියන්නේ වැරැද්ද. වැරද්දක් පෙන්නලා දෙන්න, සාදාරන හේතු මත විවේචනයක් කරන්න වරද කරපු කෙනාට වඩා ලස්සන වෙන්නවත්, සල්ලි තියෙන්න ඕන කියලා දෙයක් නැහැ.
අමාත්යංශ සහ ක්රිකට් පරිපාලනයට හම්බෙන සල්ලි තියෙන්නේ ජංගි උස්සගෙන රටවල් වලට ගිහින් ජෝගි නටන්නවත්, ජංගිය ගලවන්න විසික්කරන්වත් නෙමේ. රටේ ක්රීඩාව වෙනුවෙන්, එහි උන්නතිය වෙනුවෙන් වියදම් කරන්න. ආයෝජනය කරන්න. බැල්ලිගෙ පුතාල ටික ගහලා එලවන්න ඕන. හිරේ දාන්න ඕන රටේ ක්රීඩාව වෙනුවෙන් තියෙන සල්ලි තව්වක් වෙනුවෙන් විසික්කරනවට. ෆොන්න මහින්ද බල්ලා තමයි ඕක ජයටම කරේ. සක්කිලි ඔක්කොම එලවන්න ඕන රටේ ක්රීඩාව වෙනුවෙන් තියෙන සල්ලි පුච්චනවට.
නම නෙමේ මම කියන්නේ.. මයිත්රී ටත් ගේමක් නෑතිව ශුගර් ඩෑඩී කෙනෙක් වෙලා පිප්පිය කෙල්ලන්ට දෙන්න තිබ්බා.. චාන්ස් එක මිස් කරගත්තා . දෑන් ඉතින් කෙල්ලෙක් තියා මාලනීවත් හිටන්ගේ පිප්පිය දිහා බලන්නේ නෑනේmy3 පල්ලෙවත්ත ගමරාළලාගේ
Kawda danne hitiyada nadda kiyala. Ayi dan bari thamath mp, paksha nayakayekනම නෙමේ මම කියන්නේ.. මයිත්රී ටත් ගේමක් නෑතිව ශුගර් ඩෑඩී කෙනෙක් වෙලා පිප්පිය කෙල්ලන්ට දෙන්න තිබ්බා.. චාන්ස් එක මිස් කරගත්තා . දෑන් ඉතින් කෙල්ලෙක් තියා මාලනීවත් හිටන්ගේ පිප්පිය දිහා බලන්නේ නෑනේ
එයා එහෙම නෑ බන්Kawda danne hitiyada nadda kiyala. Ayi dan bari thamath mp, paksha nayakayek
koti ganaka depalakuth thiyenawa.
shall we do thisBest we can do is report to the ICC.
25,000-50,000 Signed Petition will consider them to open an Investigation or complete financial Audit.