eeth mannam sinhalun ekka kalakirila innebusiness karaddi sinhalun kelawanne thamange kenatama thama.


muslim wesiyo saha wesawo gana paththakin thiyapnko....
me photo eka nm photoshop touch ekak dapu ekak wage penne mata witharada![]()
muslim wesiyo saha wesawo gana paththakin thiyapnko....
me photo eka nm photoshop touch ekak dapu ekak wage penne mata witharada![]()

ඔයැයි කොනකපාල නෙවෙයිද? අනේ මන්දා මට නම් එහෙම තේරෙන්නෙ නෑ. මම යන්නෙ සිංහල කඩ වලට විතරයි. මට පුරස්නයක් නෑ.![]()


ne bun ehema scen ekak una me lagadi ekai.habai tamil kadeka porak help kala aaye lesatama.muslimnam neme pora tamil![]()
