ගෝල්ෆේස් ජෝගිය - දිනකට ශ්‍රම නාස්තිය කෝටි 30ට වෑඩියි

warwickuni

Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    biggest waste of manpower is 225 idiots who are paid to rule the country and Gon Gota who are being paid by people s money but ruined the country and also continuing doing so through New Cabinet , Ali Sabry (eg IMF trip to friends of MOF who were not taken to negotiating table but were part of group!!) and idiotic decisions of govt.
     

    Jasonbrody

    Well-known member
  • Oct 17, 2021
    550
    411
    63
    Project එකකට cost කර්නකොට man-day එකක් දෑන් අඩුම තරමින් 30,000 ක් වෙනවා.

    ගොල්ෆේස් එකේ අඩු ගානේ 10,000 ක් කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ඉන්නවානම් උන් ඔතන ගන්න ෆන් එක නිසා රටට අහිමි වන ශ්‍රම දායකත්වය කෝටි 30 කට වෑඩියි.
    man day ekakata 30000 k cost wenne mona wage project da bung e...?
     

    mmrizmy

    Well-known member
  • Dec 11, 2006
    3,070
    1,390
    113
    Sri Lanka
    Project එකකට cost කර්නකොට man-day එකක් දෑන් අඩුම තරමින් 30,000 ක් වෙනවා.

    ගොල්ෆේස් එකේ අඩු ගානේ 10,000 ක් කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ඉන්නවානම් උන් ඔතන ගන්න ෆන් එක නිසා රටට අහිමි වන ශ්‍රම දායකත්වය කෝටි 30 කට වෑඩියි.

    ඉතොන් තවත් බලාන ඉන්නේ නැතිව අස් උනානම් ඉවරනේ, රට කන්නේ නැතිව.​

     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,974
    28,895
    113
    Even a turtle can win the race as long as he never gives up


    1650349752834
    Mu sirawata mehema ekak kiwwada 🤣
     

    Sumanafer

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    629
    1,072
    93
    උබට නොතේරුනාට ගම්වල මිනිස්සු ඔය පෝලිම් වල ඉන්නේ කෑමෑත්තේන්. ඒ වෙලාවට තමයි ගමේ කොල්ලන්ට එකතු වෙලා බුලත් විටක් කාලා සිගරට් එකක් ගහලා කයියක් ගහන්න චාන්ස් එකක් හම්බවෙන්නේ. අනික දෑන් ලිදවල් නෑති හින්ද නීලා, කමලා, චම්පා, භානුමති නයනලා , සදරේඛා ලට සෙට්වෙලා ඕප දූපයක් කතා කරගන්න පෝලිම විතරයි තියෙන්නේ
    උබත් අර මයිනගේ සුදු කොඩි ගලවපු ගල් බලකායේ එකෙක් නේද
     

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    Project එකකට cost කර්නකොට man-day එකක් දෑන් අඩුම තරමින් 30,000 ක් වෙනවා.

    ගොල්ෆේස් එකේ අඩු ගානේ 10,000 ක් කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ඉන්නවානම් උන් ඔතන ගන්න ෆන් එක නිසා රටට අහිමි වන ශ්‍රම දායකත්වය කෝටි 30 කට වෑඩියි.
    අනේ පලයන් බං යන්ඩ. Man day එකක් කොහෙද රු. 30,000 ක් වෙන්නෙ? තෝ මෙතන දියුණු රටවල ඩොලර් 100 කියලා ගන්න එක විනිමය අනුපාතයෙන් වැඩි කරලා බයිලා ගහනවා. ලංකාවෙ man day එකක් කොහෙන් ගත්තත් රු. 2500-4000 අතර. 👍
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    Project එකකට cost කර්නකොට man-day එකක් දෑන් අඩුම තරමින් 30,000 ක් වෙනවා.

    ගොල්ෆේස් එකේ අඩු ගානේ 10,000 ක් කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ඉන්නවානම් උන් ඔතන ගන්න ෆන් එක නිසා රටට අහිමි වන ශ්‍රම දායකත්වය කෝටි 30 කට වෑඩියි.
    අර වැඩ බැරි පොන්නයා ගෙදර ගියානං ඔය නාස්තිය නැති වෙනවනෙ නේද @Vandey

    ඉක්මනට යන්ඩ කියපන් :lol:
     

    Tharaka25

    Well-known member
  • Feb 12, 2018
    2,621
    2,232
    113
    Project එකකට cost කර්නකොට man-day එකක් දෑන් අඩුම තරමින් 30,000 ක් වෙනවා.

    ගොල්ෆේස් එකේ අඩු ගානේ 10,000 ක් කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ඉන්නවානම් උන් ඔතන ගන්න ෆන් එක නිසා රටට අහිමි වන ශ්‍රම දායකත්වය කෝටි 30 කට වෑඩියි.
    e unge shramayane. Un kamathi deyak karai. un ube wahallu nemeine balen wada ganna
     

    gahasitha

    Well-known member
  • Oct 29, 2008
    1,115
    775
    113
    38
    රාජපක්ෂලාගේ කුලී ලියන්නෝ අම්බානෙක ඉන්නවනේ මේකේ. මොකෙක් හරි මේ වගේ එකක් දානවා හැමදාම
     
    • Like
    Reactions: hasithayad

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    රාජපක්ෂලාගේ කුලී ලියන්නෝ අම්බානෙක ඉන්නවනේ මේකේ. මොකෙක් හරි මේ වගේ එකක් දානවා හැමදාම
    ඕකුන්ට ගෙවන්ඩම දවසට කෝටි 30ට වඩා යනව ඇති :lol:
     

    Janithsl88

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    2,595
    4,927
    113
    Nowhere
    Project එකකට cost කර්නකොට man-day එකක් දෑන් අඩුම තරමින් 30,000 ක් වෙනවා.

    ගොල්ෆේස් එකේ අඩු ගානේ 10,000 ක් කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ඉන්නවානම් උන් ඔතන ගන්න ෆන් එක නිසා රටට අහිමි වන ශ්‍රම දායකත්වය කෝටි 30 කට වෑඩියි.

    උබට නොතේරුනාට ගම්වල මිනිස්සු ඔය පෝලිම් වල ඉන්නේ කෑමෑත්තේන්. ඒ වෙලාවට තමයි ගමේ කොල්ලන්ට එකතු වෙලා බුලත් විටක් කාලා සිගරට් එකක් ගහලා කයියක් ගහන්න චාන්ස් එකක් හම්බවෙන්නේ. අනික දෑන් ලිදවල් නෑති හින්ද නීලා, කමලා, චම්පා, භානුමති නයනලා , සදරේඛා ලට සෙට්වෙලා ඕප දූපයක් කතා කරගන්න පෝලිම විතරයි තියෙන්නේ
    මොකක්ද මිනිහෝ මේකෙ තේරුම. එකක කියනවා රටේ ශ්‍රම දායකත්වය අඩු වෙනවලු, ඊලඟට කියනවා පෝලිම් වල මිනිස්සු ඉන්නෙ කමත්තෙන්ලු. ඔය පොලීම් නිසා මිනිස්සුන්ට නැතිවෙන වේලාව, සල්ලි, රටට නැතිවෙන ශ්‍රමය තොගෙ කපුටු මොලේට තේරෙන්නේ නැද්ද... :baffled:
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    අනේ පලයන් බං යන්ඩ. Man day එකක් කොහෙද රු. 30,000 ක් වෙන්නෙ? තෝ මෙතන දියුණු රටවල ඩොලර් 100 කියලා ගන්න එක විනිමය අනුපාතයෙන් වැඩි කරලා බයිලා ගහනවා. ලංකාවෙ man day එකක් කොහෙන් ගත්තත් රු. 2500-4000 අතර. 👍
    Factory තියන product වලින් 60% විතර cost calculation කරන එවට account එකට information දේන්නේ මන්. මන් confused උනා බන් එකපාරට වැරදි calculation දිලා factory එක ලොස් වෙයිදවත් කියලා. :lol: :lol: මට පේන්නේ මු 10 දේනේක්ගේ විතර ලේබර් හවස් අරන්ද කොහෙද.