මල්පොන්නයොද දන් නැහැ සමනලයෝ...ඔක්කොටම හරි යන්න උඹ ඉන්නේ දාර පොන්නයෙක්ට![]()
අවුරුදු 11 බලන් ඉඳලා නේද පොන්සි account එක හැදුවේ 
ඕවා කියපන් කොන්ඩෙ බැඳපු චීන්නු ට

ඕවා කියපන් කොන්ඩෙ බැඳපු චීන්නු ට
මල්පොන්නයොද දන් නැහැ සමනලයෝ...ඔක්කොටම හරි යන්න උඹ ඉන්නේ දාර පොන්නයෙක්ට![]()

අවුරුදු 11 බලන් ඉඳලා නේද පොන්සි account එක හැදුවේ
ඕවා කියපන් කොන්ඩෙ බැඳපු චීන්නු ට



බහුතරයක් සිංහල ජනතාවගේ අවශ්යතාවය ගෝඨාභය ජනාධිපති කරවන්නයි. ආපහු 19 බකල් ව්යවස්ථාව අයින් කරලා ගෝඨාභයට බලයක් දෙන්නයි. මහින්දට අවශ්ය වන්නේ ජනතා අභිලාෂය තේරුම් නොගෙන පුද්ගලික න්යායය පත්ර ඔස්සේ රනිල්, මෛත්රී මිත්රත්වයන් රැකගෙන ජනතාව රවලා ආපහු රට අරාජික කරන්න නම් රටේ ජනතාව පෙළගැහෙන්නේ කොතනටද කියලා අනාගතයේ දැක ගන්න හැකි වේවි.




තැටිය එක තැන කරකෙනවද කොල්ලෝ ? හිත රිදුනනම් sorry බබෝ....
පරිප්පු බවාන්නේ අංක ජෙප්ප ලව්වා...තව එකෙක් හම්බුනා...thank you හොඳේ![]()
අවුරුදු 11 බලන් හිටියේ නැකත එනකං ද?
ෆේක් කියල මාට්ටු උනාම ඇයි බං ඒකෙන් පැනල යන්න හදන්නේ?අවුරුදු 11 බලන් හිටියේ නැකත එනකං ද?
dawasata eka parak witharak umbath ekka Randu wenna baha pons.....welawak kiyapan Payak dekak eka digata kaganna....Mona pakakda.....![]()
ෆේක් පක්කුන්ට වගේ දවසම මේකේ ඉන්න අපිට වෙලාවක් නෑ මිනිහෝ
මොන මන්ද ජීවිතද මන්ද ? වෙලාවක් ඉල්ලුවම මරු කියවනවා... උඹව මම අමතක කරනවා...නැත්නම් අර ඌරත් එක්ක රණ්ඩු උන එකාට වෙච්ච දේ මට වෙන්නේ....
සලන් හන්තේ
![]()


chamal nevei mona rajapakza kenekvath janaadipativaranayakata enne naha apahu. un apahu dianneth naha. chamal nakiyata asuvai.oya gota nakiyata 70yi.gota sigapore vala beheth gannavalu janadipati venna.
2020 mokektavath lankave rajya nayaka kame inna baha.ena evun okkoma unvama vinasa karagena pavul pitin burutha pitin yanne.![]()

නීතියට අනුව තමයි අපේක්ෂකයා දාන්න වෙන්නේ. යැංකි ගෝටාට නඩු හින්දාම පපුවේ අමරුව හැදිලා, සිගප්පූර්!. එහෙං ඇමරිකං සිටිසන් සිප් එක හිරවෙලා. ඉතින් උඹ ඔලුවෙන් හිටං කෑ ගැහුවට වැඩක් නෑ ගොනෝ! දාන්න පුලුවං, චමල් නැත්තම් සිරන්ති! හික්ස්!

As per my observation, Mahinda never accept full power second level.
If GOTABHAYA become president, Mahinda cannot control as he desires.
As per my observation, DGOTABHAYA is the most popular request of people who supports mahinda.
So, Mahinda may try to find person other than GOTABHAYA. But the pressure arising support for gotabhaya make mahinda inactive.

