චමිලා දිසානායක ගේ ඝාතනය සහ වෛද්‍ය සමන්ත ඉ&#350

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,707
    113
    මේ පනාවැන්න කියන එකා තාම MINISTRY OF HEALTH එකේ වැඩ කරනවා කියලා පොරක් කිව්වා
    Docs la kiyanne karima wesige puthala set ekak. Honda un innawa ne kiyanne ne. Eth mey wage unuth godak innawa.

    Un hithan inne un deyyo kiyala. Minissu hithan inneth ehema tama. Unta ban lankawe arenna wena thanwala ohoma sala kanne ne. wena ratawala just another occupation.
     

    KandyMalli

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    4,417
    4,044
    113
    Docs la kiyanne karima wesige puthala set ekak. Honda un innawa ne kiyanne ne. Eth mey wage unuth godak innawa.

    Un hithan inne un deyyo kiyala. Minissu hithan inneth ehema tama. Unta ban lankawe arenna wena thanwala ohoma sala kanne ne. wena ratawala just another occupation.

    බමුණු මානසිකත්වය තියෙන්නේ ගොඩක් උන්ට. medical faculty වලින්ම brainwash වෙලා එන්නේ
     
    • Like
    Reactions: Chimpanzee Putha

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    Docs la kiyanne karima wesige puthala set ekak. Honda un innawa ne kiyanne ne. Eth mey wage unuth godak innawa.

    Un hithan inne un deyyo kiyala. Minissu hithan inneth ehema tama. Unta ban lankawe arenna wena thanwala ohoma sala kanne ne. wena ratawala just another occupation.
    ape huttala katada ban wadinne naththe?

    Docalata/Nurselata wadinawa.
    Army eke unta wadinawa.
    Niladarinta wadinawa.
    Politikkanta wadinawa,
    Nadukarayinta/lawyerlata wadinawa.

    e wagema

    Malu allana eka pawkaraya.
    mas wikunana eka pawkaraya.

    me rate gobba haththata therenne na me okkoma un karanne thamange job eka kiyala.

    බමුණු මානසිකත්වය තියෙන්නේ ගොඩක් උන්ට. medical faculty වලින්ම brainwash වෙලා එන්නේ
    GOMA cult eka thamai. oken pita yana untath ohoma thama salakanne, un Docala unath GOMA ewun unta arinawa.
    ------ Post added on Jul 13, 2023 at 9:23 AM
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    Docs la kiyanne karima wesige puthala set ekak. Honda un innawa ne kiyanne ne. Eth mey wage unuth godak innawa.

    Un hithan inne un deyyo kiyala. Minissu hithan inneth ehema tama. Unta ban lankawe arenna wena thanwala ohoma sala kanne ne. wena ratawala just another occupation.
    ගොඩක් ඉන්නේ මේ වගේ උන් තමයි.. හොඳ උන් ඉන්නේ ටිකයි. ගෑනු doc ලත් මෙච්චර තමයි.
    තව පිරිමි doc ල බඳින ගෑනුත් මෙහෙම තමයි. ගොඩක් උන් ගේ මනුස්ස කම අඩුයි.. කලාතුරකින් තමයි හොඳ අය ඉන්නේ..
     
    • Like
    Reactions: weer 11

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    @Nidarshana_k මේක නේ සිද්දිය

    bala.jpg


    GMOA මූණක් තියෙන්නේ
    හොම්බ රිවට් වෙන්න කන 😄