Docs la kiyanne karima wesige puthala set ekak. Honda un innawa ne kiyanne ne. Eth mey wage unuth godak innawa.
Un hithan inne un deyyo kiyala. Minissu hithan inneth ehema tama. Unta ban lankawe arenna wena thanwala ohoma sala kanne ne. wena ratawala just another occupation.
ape huttala katada ban wadinne naththe?
Docalata/Nurselata wadinawa.
Army eke unta wadinawa.
Niladarinta wadinawa.
Politikkanta wadinawa,
Nadukarayinta/lawyerlata wadinawa.
e wagema
Malu allana eka pawkaraya.
mas wikunana eka pawkaraya.
me rate gobba haththata therenne na me okkoma un karanne thamange job eka kiyala.
බමුණු මානසිකත්වය තියෙන්නේ ගොඩක් උන්ට. medical faculty වලින්ම brainwash වෙලා එන්නේ
GOMA cult eka thamai. oken pita yana untath ohoma thama salakanne, un Docala unath GOMA ewun unta arinawa.
------
Post added on Jul 13, 2023 at 9:23 AM