ඩුබායි වල ගිය සතියේ තිබ්බ show එකක්! ඩුබායි වල මම මෙතෙක් දැකපු වැඩිම audience එක සහ සාමකාමීම ප්රසංගය... චාමර කියන්නේ වෙනම ලෙවල් එකක්...
ඩුබායි වල ගිය සතියේ තිබ්බ show එකක්! ඩුබායි වල මම මෙතෙක් දැකපු වැඩිම audience එක සහ සාමකාමීම ප්රසංගය... චාමර කියන්නේ වෙනම ලෙවල් එකක්...![]()
Ow owdan inna sipayyo danna paka
mu panthiye naheta ahanne nati ekek
matrued weddi calm una
kudu caseut giyane
Damiyage voice eka nm supirima. Pora drugs, yaluwo nisa ara kela wela oluwa aul wenna kalin pattama voice ekak thibbeDamith Asanka
Chamara Weerasinhe
Lankawe inna live and studio voices deke wenasak nathima artists la dennek. Me wage voices aaith eida kiyala nam sekayak thibe.
Uka sudud?සුද්දෝ ඇවිත් හිටියා ද බං චාමර ගේ සින්දු අහන්න