චැසී මිස්මැච් කට්ටිය එන්න ඇතුලට

Dexter011

Well-known member
  • May 19, 2021
    5,534
    10,382
    113
    සයිට් එක එහෙම්ම තියල ටික වෙලාවකින් Refresh කරන්න...මගේ දැන් ඔක්කොම හරියට ආවා...හැබැයි එලිජිබල් කෝටා එක නම් තාම 0 පෙන්නන්නේ....:rolleyes:

    පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ හරියනවා බන්..හදිස්සි වෙන්න එපා...මට ඉස්සෙල්ලා OTP එකවත් ආවේ නැහැ...දවස ඉවරවෙද්දී තමා මේ තත්වෙට ආවේ...හෙට අනිද්දා වෙද්දී හරියයි කියලා හිතනවා...
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    සයිට් එක එහෙම්ම තියල ටික වෙලාවකින් Refresh කරන්න...මගේ දැන් ඔක්කොම හරියට ආවා...හැබැයි එලිජිබල් කෝටා එක නම් තාම 0 පෙන්නන්නේ....:rolleyes:

    පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ හරියනවා බන්..හදිස්සි වෙන්න එපා...මට ඉස්සෙල්ලා OTP එකවත් ආවේ නැහැ...දවස ඉවරවෙද්දී තමා මේ තත්වෙට ආවේ...හෙට අනිද්දා වෙද්දී හරියයි කියලා හිතනවා...
    කෝටා eka enne Monday maye puthe
     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    ME ERROR EKA TA MOKADA KARANNE?
    Screenshot 2022-07-16 132239.png
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,111
    23,339
    113
    Mokuthma awulak nathuwa daapu gaman OTP ekath avilla 5min yaddi okkoma wada iwara une mage vitharada ethakota 😐😑
     

    0Sudesh

    Active member
  • Oct 31, 2014
    98
    102
    43
    QR code eka uda undefined , Code : undefined kiyala tiyenne. ehema enawada. nati nam vehicle number eka enawada
     

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    9,115
    19,707
    113
    Miami
    Refresh කලාම ආයෙ මුල පේජ් එකට එනවා. NIC නම ඇඩ්‍රස් ගහන පේජ් එකට

    චැසි නම්බර් එකේ ඉරි කෑල්ල ගැහුවද බං
    මගේ එකේ මැද ඉරි කෑල්ලක් තියනවා
    පොතේ තියෙන විදියට ගහන්න.
    ------ Post added on Jul 16, 2022 at 11:01 PM
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: SLBro and Die-hard

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,448
    32,178
    113
    සයිට් එක එහෙම්ම තියල ටික වෙලාවකින් Refresh කරන්න...මගේ දැන් ඔක්කොම හරියට ආවා...හැබැයි එලිජිබල් කෝටා එක නම් තාම 0 පෙන්නන්නේ....:rolleyes:

    පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ හරියනවා බන්..හදිස්සි වෙන්න එපා...මට ඉස්සෙල්ලා OTP එකවත් ආවේ නැහැ...දවස ඉවරවෙද්දී තමා මේ තත්වෙට ආවේ...හෙට අනිද්දා වෙද්දී හරියයි කියලා හිතනවා...
    Podda podda hariyai server eka andanawa athi dan
    Lol
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    අඩෝ හරි

    QR කෝඩ් එක undefined කියලා වැටිලා තියන්නේ. හරි එක එන්නේ පස්සෙද බං.
    ------ Post added on Jul 16, 2022 at 11:04 PM
     
    • Like
    Reactions: eksudda and 0Sudesh