චැසී මිස්මැච් කට්ටිය එන්න ඇතුලට

haunte

Well-known member
  • May 13, 2007
    2,977
    4,605
    113
    Kurunegala
    double Cab ekata Chassis mismatch scene eka aawa "CAR" kiyala register karanna yaddi. "VAN" kiyala demmama hari giya.

    Thel gahanna yaddi kela weida danne ne VAN ekak neme hinda :(:(:(
     
    • Haha
    Reactions: Jasonbrody

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    Matath Chassi mismatch scene ekaa awa. 2hrs walata passe already registered message eka awa :yes:
    ade chassi mis match wenwada nadda bala gnne kohomda bn?

    mage nm otp awilla sucess una.meke ena vehicle number ekath hari.chassie katha kohenda blnne aye?

    1658044902013.png