Apith parana lancer padinne kiyala penna apePrivate lane එකක කොහෙද බං.
මෙහෙම එකක් නම් දැක්කේ නෑ, මේ පෝය දෙකටම

Ane ban umba othana hitiyath namila ice cream eka deela wiriththagena passen passata enawa..Muuwa adala denna pirimiyek hitiye nadda ammapa
SiraAne ban umba othana hitiyath namila ice cream eka deela wiriththagena passen passata enawa..
Nikan keyboard passe hangila hero talk deela puka denna epa..
Koheda ban me polima nathi ice cream dansala?
Api normal minissu wage pennana media stunt da manda..
Ane ban umba othana hitiyath namila ice cream eka deela wiriththagena passen passata enawa..
Nikan keyboard passe hangila hero talk deela puka denna epa..

rassawak karanna onada miniho fun eke inna! salli thiyena (BTC) ganiyek genne ekata thamai!මේගොල්ලො හැමදාම කෑවෙ....
අපි දීපු දන්සලෙන් තමයි.
මොකෝ රස්සාවක් කොරනවැයි