යුද්ද කරන්න පුළුවන් බන් දිනන්න බැහැ. US ආමි එකත් එක්ක පැයක් දෙකක් යුද්ධ කරන්න ශ්රීලංකා ආමි එකටත් පුළුවන් ඇති. චයිනා එවුන් වැඩිම උනොත් සති දෙකක් අල්ලන් ඉඳි.මන් කොහෙවත් කිව්වේ නැ china vs usa යුද්දෙ ක දිනන්නේ china කියලා. මන් ඇහුවේ china වලට යුද්ධ කරන්න බැ කියලා කියන්නේ ඇයි කියලා.